2015. május 14., csütörtök

Hogyha...

... van egy kis időm bekukkantok az olvasnivalók listájára. Konstatálom, hogy kik írtak új bejegyzést, de nem feltétlenül kattintok rá, pedig azért jelöltem be ezeket a blogokat, mert érdekeltek és érdekelnek azok az emberek, akik írják ezeket. El is határoztam, hogy mindig kiválasztok valakit és elolvasom, újraolvasom a bejegyzéseit lassan és szisztematikusan, hogy jobban oda tudjak figyelni. Ti is észrevettétek, hogy felületesebbek és kapkodóbbak vagyunk, mint néhány éve? :( A közösségi oldalt nézegetem én is többször, pedig fölösleges... sok-sok információval fárasztom az agyamat, ahelyett, hogy csöndesen nézelődnék.
Na, ennyi. :) Mutatok néhány képet a kertről, a mindennapi csodákról! :)














4 megjegyzés:

Monika írta...

Hála Istennek engem a fb egyáltalán nem vonz. Nagyon minimális időt töltök ott.
A blogokat szeretem.....

Monika írta...

Úgy örülnék,ha itt is megmutatnád a kézműves dolgaidat!!!!!

boGár krea írta...

Én hasonlóképpen vagyok vele. Pedig igen, jó volna lassabban, odafigyelve erre is. De mindenre nincs idő...

Szera írta...

Legalább a vágyakozás közös pont sok ember életében... szépen, lassan figyelmesen. :)
Mammkám! Azon leszek! :)