2009. december 31., csütörtök

Meglepetés...


...
Gondolkodtam egy kicsit, valami érdekeset kellene csinálni...
Arra jutottam, hogy csinálok egy kis meglepetéscsomagot és kisorsolom...
a csomag tartalma még titkos (még előttem is :) )
Lesz benne anyag, szalag..., valami pici ajándék...
A játékhoz semmit nem kell teljesíteni, csak hagyjatok kommentet, ha valaki szeretne kedveskedni, leírhatja a kedvenc verssorát, örömmel veszem, de ez nem feltétele a játéknak!
Sorsolás: Január 14-én.
Játszatok velem! :)

83 megjegyzés:

KicsiKató írta...

BÚÉK:)

Az én örök kedvencem Pilinszki.
Az ágy közös.
A párna nem.
:))

Rita írta...

"Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom,
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az úton,
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon
a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom."
nagyon szeretem Radnotit :-))))

Boldog uj évet Neked is!!!!!!
Mivel azt irtad, hogy Te hajlando vagy külföldre postázni, meg se kérdezem :-))) Köszi!!!!

Kaoka írta...

Nagykarácsony immár eljő,
érkezik az újesztendő.
Míg a mező dermed, fázik,
a zöld fenyves csak pompázik.

Ezzel a pár sorral szeretnék benevezni. :)
B.U.É.K.!!! :)

lomaquilt írta...

BUÉK és szeretnék benevezni!

Kékmadár írta...

"Sül a hús, enyhítse étvágyad,
ahol én fekszem, az az ágyad."
József Attila: Óda

Külső-belső harmóniát, boldogságot az új esztendőre!

És szerencsét! Nekem is!:-)

Silerika írta...

Boldog Új Évet Kívánok! Egy másik rongyásztól: " Az Új Évben ötleted száma határtalan, fonalad pedig végtelen legyen! Ehhez pedig sok időd is legyen!!" :o))

rojalka írta...

Még nyílnak a völgyben a kerti virágok,
Még zöldell a nyárfa az ablak előtt,
De látod amottan a téli világot?
Már hó takará el a bérci tetőt. -imádom ezt a verset.No meg az ajándékokat is

csillacs írta...

Alattad a föld,
fölötted az ég,
benned a létra.
egyébként az Eleonóra tesója vagyok és sok puszit küldök!Szia! Csilla

Névtelen írta...

Szívesen játszom én is.
A kedvencem: Füle Lajos

"Mit kívánok az új év küszöbén?
Ha a kevesen hű lehetek én
dicső Uramhoz, az nekem elég.
Magasztalom hát s áldom a Nevét."

Katus

Ildifolt írta...

Szeretnék benevezni azzal, hogy sikeres, egészségben és örömökben gazdag új esztendőt kívánok Neked és Szeretteidnek. BÚÉK !

Hajnoca írta...

Ha nem kell feltétlen vers, akkor én egy életszemléletet írnék:

'Ha az élet citromot ad ..... kérj hozzá sót és tequilát!" ;-)

Remélem nekem kedvez a szerencse, mert pont aznap lesz egy éves a blogom!
Majd gyere játszani!

toritextil írta...

"Egy kirakatban lila dalra kelt
Egy nyakkendő" Tóth Árpád
:)
Szeretnék játszaniii :))
sokmindenfélejóóótNeked

Ida13 írta...

A semmi ágán ül szívem,
kis teste hangtalan vacog,
köréje gyűlnek szelíden,
s nézik, nézik a csillagok.

Boldog Új Évet Kívánok!
Köszönöm a lehetőséget.

Csipcsilla írta...

..."Ki emel, ki emel,
ringat engemet?
Kinyitnám még a szemem,
de már nem lehet…

Elolvadt a világ,
de a közepén
anya ül, és ott ülök
az ölében én."

Zelk Zoltán: Este jó, este jó…

Legyen sikeres és vidám a 2010-es esztendőd!

Frivolina írta...

Mit van mit kivánni még
Ily áldott időben? -
Adjon Isten, ami nincs,
Ez uj esztendőben.
Arany János

Boldog új évet kívánok!:)és én is szeretnék játszani.

Ida írta...

Ha elmúlik karácsony, a szeretet lángja halványabban ég, de ha vigyázunk rá, nem alszik ki még...BÚÉK! Játszom!

Erika írta...

Elsőre az jutott eszembe, mint Ida13-nak, de nem akarok most szomorkodni:
Weöres Sándor a piroslelkű gyerek-énem kedvence! De mindenféle hülyeség jut eszembe tőle, pl:
Denevér, bakegér, északi szél,
kondul az óra, megszöktél,
három mérföld és egy fél,
hosszu hajamba mért téptél?

Monika írta...

Tóth Árpád:"Ó,jaj,barátság és jaj,szerelem!jaj,az út lélektől-lélekig!"
Nagyon kedves ötlet!!!!!Igazi Szerás!:)

hoerika írta...

Gondjaid kerüljenek,
Asztalaid terüljenek,
Tárcáid ne ürüljenek,
Fürtjeid ne őszüljenek,
Barátaid szeressenek,
Jó tündérek kövessenek! BUÉK

Én is játszanék!

Juhizs írta...

"ha én Szera volnék,
s bolygó lánya lennék,
kisorsolnám szívem,
s ajándék is lennék" :-) :-)

vadcic írta...

A sok közül választani sem lehet.
Kedvenc?!Legyen ez:
"S én úgy őrzöm e mosolygást,miként napsugárt a tenger,
Elrejtve,szomorúan,s végtelen nagy szerelemmel."
-Juhász Gyula-
Boldog Újévet neked is!

Princi írta...

Boldog Új Évet Kívánok!

Fércművek írta...

Emily Dickinsontól:

"Vízre a szomj tanít,
Földre: járt Óceán,
Üdvre: beléhaló,
Békére: harci hír,
Szerelemre: a sír,
Madárra: hó."

BUÉK!

Körmi írta...

"Itt az Újév,új jót hozzon,
Régi jónktól meg ne fosszon.
Hogyha új jót nem is hozhat,
Vigye el a régi rosszat!"

BÚÉK!

Nagyváradi Csilla írta...

Az vagy nekem, mi testnek a kenyér
s tavaszi zápor fűszere a földnek...
Shakespeare

Zizzen a
szívemen
szerelem
szőrszála,
ha hallom
a neved,
Borbála,
Borbála.
Varró Dániel

Boldog új évet! :)
Játszani jóóó! :)

Tűtáncoltatók írta...

Első napján az évnek, kívánok neked:
BOLDOG ÚJ ÉVET!!!!!!
Üdv. Éva

Szömörce írta...

Én is jövök :)

Julcsi írta...

És mi lesz január 14-én??:)
Most hirtelen nem jut eszembe olyan vers, amit szívesen leírnék, ezért inkább csak megköszönöm, hogy játszhatok veled!

ZsuzS írta...

" Csak írok neked tétovázva,
Zeng-zúg egy titkos szera áradása."

Boldog Új Esztendőt Kívánok!

bsi írta...

Az én aktuális kedvencem:
"A játék nem mindig játék,
s ha az, hát halálszép.
Én megbescsülök bárkit,
ha igaz szívből játszik."
/Fehér Ferenc/
Blogom nincs, de a Tiedet rendszeresen látogatom, és most szívesen játszanék Veled4
B.U.É.k.! B.S.I.

Erzsébet írta...

Boldog új évet!
Köszi a lehetőséget!

Kisvic írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kisvic írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kisvic írta...

"(...)És üzenem a volt barátaimnak,
kik megtagadják ma a nevemet:
ha fordul egyet újra a kerék,
én akkor is a barátjok leszek
és nem lesz bosszú, gyűlölet, harag.
Kezet nyújtunk egymásnak és megyünk
és leszünk Egy Cél és Egy Akarat:
a víz szalad, de a kő marad,
a kő marad.

És üzenem mindenkinek,
testvérnek, rokonnak, idegennek,
gonosznak, jónak, hűségesnek és alávalónak,
annak, akit a fájás űz és annak,
kinek kezéhez vércseppek tapadnak:
vigyázzatok és imádkozzatok!
Valahol fönt a magos ég alatt
mozdulnak már lassan a csillagok
a s víz szalad és csak a kő marad,
a kő marad.

Maradnak az igazak és a jók.
A tiszták és békességesek.
Erdők, hegyek, tanok és emberek.
Jól gondolja meg, ki mit cselekszik!

Likasszák már az égben fönt a rostát
s a csillagok tengelyét olajozzák
szorgalmas angyalok.
És lészen csillagfordulás megint
és miként hirdeti a Biblia:
megméretik az embernek fia
s ki mint vetett, azonképpen arat.
Mert elfut a víz és csak a kő marad,
de a kő marad."

(Wass Albert: Üzenet haza)

Névtelen írta...

én örülnék neki !
Hogy megtudják az embe-
rek,hogy te, akinek neve Jehova,
egymagad vagya Legfelségesebb az egész föld felett.

H. Mária írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
lapappilon írta...

szia
szeretnék én is veled játszani!
lapappilon@gmail.com
üdv

Jutus írta...

Kicsi vagyok székre állok,onnan egy nagyot kiálltok.Boldog új évet kívánok!!!
Én is jelentkezem!:D

katafolt írta...

Igazán jóllakni az ebéd emlékével lehet.Weöres Sándor egysoros.

Szera írta...

Kedves Lányok! Olyan jó volt olvasni a soraitokat, volt ami megmosolyogtatott, volt ami meghatott...
Nagyon sok vers az én kedvencem is, azok közül, amiket írtatok!!!
Köszönöm, hogy játszotok velem! :)
Semmi különös nincs január 14-én, csak egy nap, ami eszembe jutott... :)

Kingu írta...

Azért szeretnék jelentkezni, mert ha nyernék, azt odaadnám egy nagyon kedves embernek, aki nagyon-nagyon örülne neki! Minden Jót! Kinga.

kinga írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni:)

(egy másik kinga)

Anna írta...

Szia, ne irj fel, mert Erdely orszagba draga lesz a postakoltseged! Csak jokivansagot irok.
Fil 4,8 Továbbá, Atyámfiai, a mik csak igazak, a mik csak tisztességesek, a mik csak igazságosak, a mik csak tiszták, a mik csak kedvesek, a mik csak jó hírűek; ha van valami erény és ha van valami dícséret, ezekről gondolkodjatok.
BUEK.

Monika írta...

Anna!: ugyanez a Bibliai vers van a blogom elején.:)

Anna írta...

BUÉK!

Mismouth írta...

Szia!

Szeretnék nálad jelentkezni játékra :)

Nekem is van egy idézetem, bár ez nem vidám:

"Ha az ember nem fejezi ki magát, fokozatosan meghal. Megdöbbennél, hogy mennyi felnőtt halott már belül - úgy töltik napjaikat, hogy fogalmuk sincs, kik ők, csak várják a szívrohamot vagy a rákot, hogy befejezze a munkát. Ez a legszomorúbb dolog."
/Laurie Halse Anderson: Hadd mondjam el.../

Szera írta...

Anna! Egy országhatár nem szabhatja útját az ajándékomnak, úgyhogy természetesen TE is játszol!
Mismouth! Én már régóta tudom, hogy a szép dolgok nem feltétlenül vidámak...

Judit írta...

Szia kedves Szera!,boldog új évet kívánok!!!

latinka írta...

Kedves Szera,én is szeretnék játszani veled!

" Ötven,
jaj,ötven éve - szívem visszadöbben -
halottjaim is itt-ott egyre többen -
már ötven éve tündököl fölöttem
ez a sok élő,fényes égi szomszéd,
ki látja,hogy könnyem mint morzsolom szét.
Szóval bevallom néked, megtörötten
földig hajoltam, s mindezt megköszöntem."
Kosztolányi Dezső

Anna írta...

Szera, aranyos tőled. Mammka, ha nem irsz észre sem veszlek pedig milyen kár lett volna érte. Most már látom te is kuckós vagy és az Igeversed alapjan van néhány közös vonásunk...

Unknown írta...

B.U.É.K!!!
Én is szeretnék játszani! :)

H. Mária írta...

Én is szeretnék játszani. Mária

bubble írta...

Szia, én is szeretnék jelentkezni!:))

"Ó, ennyi csak mi tudható, szeretni kell, s szeretve lenni jó."
angolul jobban hangzik szerintem:
" The greatest thing you will ever learn is just to love and be loved in return. "

Évi írta...

Szia! Én is szeretnék játszani, tegnap hallottam:
"Life's a climb, but the view is great."
:)

Timi írta...

Boldog Új Esztendőt! Szeretnék játszani Nálad. :) A verssor most nem jut eszembe.

Barbi írta...

Én is szeretnék játszani! :D

És itt az én kedvencem (az egyik a sok közül):

"Megkönnyebbül az élet s az öröklétbe hull,
elménk benső tüzének fényén magasztosul,
olvad a csillagég,
lesz arany életborunk,
s mi megízlelve fényes csillaggá változunk."
(Novalis - Himnuszok az éjszakához c. vers részlete)

Lonci (Győr) írta...

Valaki vagyok!

Valaki főzzön már egy jó kévét!
Valaki vigye ki a szemetet!
Valaki mosogasson el végre!
Valaki készítsen szódavizet!

Valaki öntözhetne virágot!
Valaki adja fel a csekkeket!
Valaki etesse meg a macskát!
Valaki hozzon tejet, kenyeret!

Felöltözködöm és elindulok.
Egykedvűen a boltba ballagok
Megállapítom, én nem egy senki,
Hanem otthon már: Valaki vagyok.

tukudides versei közül választottam! Az ő oldalát olvasgatom mostanában
Szeretnék játszani veletek:-)))

Ledorka írta...

Siv Widerberg
BÉLYEG

Bélyeget gyűjtöttem.
Papa hozott egyszer egy kilót.
Azóta nem gyűjtök bélyeget.

......................

Valahogy a varráshoz való dolgokra ez nem jön be. Én még mindig gyűjtöm a cuccot, pedig több kiló van. :D Épp ezért beneveznék...:) Köszi a lehetőséget!

estibogar írta...

Nekem egy örök klasszikus a kedvencem:

Az vagy nekem, mi testnek a kenyér
s tavaszi zápor fűszere a földnek;
lelkem miattad örök harcban él,
mint a fösvény, kit pénze gondja öl meg;
csupa fény és boldogság büszke elmém,
majd fél: az idő ellop, eltemet;
csak az enyém légy, néha azt szeretném,
majd, hogy a világ lássa kincsemet;
arcod varázsa csordultig betölt,
s egy pillantásodért is sorvadok;
nincs más, nem is akarok más gyönyört,
csak amit tőled kaptam s még kapok.

Koldus-szegény királyi gazdagon,
részeg vagyok és mindig szomjazom.

:)

Kriszta írta...

Szia! Én is szeretnék játszani. :) cserébe ajánlom saját játékomat: http://neita.freeblog.hu/archives/2010/01/07/jatek/
:) Üdv

Szera írta...

Kedves Krisztina! Sajnos nem tudok hozzád kommentet írni. :(

Teca írta...

Alig tudok választani, annyi kedvenc van! :)

De tessék, egy Szilágyi Domokos:

"Ne a hóban, csillagokban,
Ne ünnepi foszlós kalácson,
Ne díszített fákon, hanem
A szívekben legyen karácsony!"

Szegusz írta...

Szia! Szeretnék én is játszani! Idézetem:
"Az életben a legtöbb szépség kettesével, hármasával, tucatjával vagy százával bukkan fel. Rengeteg rózsa, csillag, naplemente, szivárvány, fivér és nővér, nagynéni és unokaöcs, de csupán egyetlen ANYA van a világon."
(Kate Douglas Wiggin )

Naomi írta...

Kedves Szera!

Játszani szeretnék Veled én is!

Az én kedvenc soraim egyike Emily Lawiess-től valók...

"Az egyszerű napok, egyszerű örömöket hoznak..."

A gondolataidat pedig nagyon köszönöm! A munkáiddal és a gondolataiddal feltöltődni, nap, mint nap öröm! :o)

Tigrislilijom írta...

Amióta betévedtem hozzád és olvastam hogy verset szeretnél kapni, azóta ez motoszkál a fejemben:
"Legnagyobb hal sneci volt életemben,
egy pohár bortól mólés vagyok.
Sóderhányáson alpinista lettem.
Nyomot, csak nyomokban hagyok."
Christian Morgenstern
Tudom, dilis dolog, de hosszú évek óta eszembe sem jutott ez a pár sor - most meg ki akart bújni mint egy kisördög :-))))
Vidám új évet! :-))))

Szera írta...

Kedves lányok! Köszönöm az eddigi beírásokat! Meglepett, hogy ennyien írtatok és örülök neki, az ajándék már formálódik... :)

norcsella írta...

"Éj-mélyből fölzengő
- csing-ling-ling - száncsengő.
Száncsengő - csing-ling-ling -
tél öblén halkan ring."

:o)

BCili írta...

játékba szállnék én is, s az előttem szólók annyi meg annyi híres sort leírtak, hogy én most neked egy saját verset idéznék.
"Egy napon a tiszta vízen át
Nyúl felém egy kéz,
Mely szépnek találva,
Kincsnek gyémántnak becéz."

Boldog új évet kívánok!

Natti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Natti írta...

AZ előző bejegyzést azért töröltem, mert sajnos nem néztem át és hibásan küldtem el.

Szóval.
TALÁN MÉG NEM KÉSTEM EL!
Örülnék az ajándéknak...
A verssor pedig így szól:
"Édesanyám, virágosat álmodtam, napraforgó virág voltál álmomban..."

biankalevi írta...

Kedves Szera :)

Szeretnék részt venni a játékban :)

Egyik kedvenc, kortárs költőm, Komáromi János, közismert nevén: Koma, így is terjedtek el versei, Koma-versek :)

Íme egy vers, Csiripelő ágak

csiripelő tavaszi ágak
apró gyémántok ragyognak
levél nincs még a fákon
de a virágok már fakadnak


sietős dolguk van tudom
hirdetni az élet örömét
megmutatni magát a világnak
elhagyja mind fába zárt börtönét

és felragyognak a kertek
szinte lángra gyúl a határ
mindenütt új élet serken
szirmokon táncol a napsugár

mintha szívemből bomlanának
mintha lelkem borulna virágba
úgy élvezem ezt a tavaszt
túl régen vártam a csodára

táncolni lenne kedvem
forogni csiripelő ágak alatt
had mondják csak akik látnak:
Nézd, micsoda őrült alak!

szirom-eső hullana fejemre
és illatával ölelne minden virág
akkor érezném igazán:
milyen csodás ez a tavaszi világ!

FKriszti írta...

Sok szép idézetet olvastam.Nekem most egy sem jut eszembe.De hát így is lehet játszani!
Köszönöm:O)

Феникс írta...

Nagyon szeretnék hallani rólad meglepetés! Favorite Versek .... Puskin, persze, Vlagyimir Vysotsky, Bulat Okudzsava .....

Szera írta...

Я очень рад видеть вас здесь и играть! Мне также очень нравится русская классика!

Unknown írta...

én is szereték jelentkezni! (az utplsó pillanatban)

rozandi írta...

"Csak az ünnepel igazán, aki igazán szeret.
Ha nem vigyázunk nem maradnak csak hideg tűzhelyek.
Lassan elfogynak az ünnepek, a legtöbbje semmit nem jelent, adhattam volna szeretetet, csak hát elfogynak az ünnepek." /Csík zenekar/

Szeretnék jelentkezni a játékodra. Köszönöm a lehetőséget!

Lana írta...

"Nem siratom tűnt éveim,
hiszen az idő úgysem áll,
csak aki meddőségekben élt,
azé a vénség, rút halál.
Szánom az ínyenc élvezőt,
csömörnél mása nem marad,
koldus, ki mit sem áldozott,
s nem gyűjtött mást, csak aranyat."

Legszívesebben az egész verset bemásoltam volna... :)
Boldog új évet!

Margó írta...

Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!
Paulo Coelho

Rita írta...

Érdemes volt végigolvasni az összes megjegyzést, nagyon jó ötlet részedről így a játék. Jómagam az Annának írt válaszod nyomán bátorkodom benevezni a játékra, ugyanis Hollandiában élek.
Kedvenceimből válogatni alig voltam képes...
"Add nekem a Te nyugalmadat, a Szemlélő szemét..." vagy Egy téli tölgylevélre.. "kellett a hó, a dér a fagy, hogy egy Kéz azt írja ránk, amit akar..." s ezek csak Reményik töredékek.
sok szépet s jót neked, Rita

soli írta...

Ha megszeretlek, kopogtatás nélkül bejöhetsz hozzám, de gondold jól meg, bántana, ha azután sokáig elkerülnél. JA-Kopogtatás nélkül

Endy írta...

...mèg lehet jelentkezni?
Vers: hirtelenjèben nekem is Radnòti M: Nem tudhatom, hogy màsnak e tàjèk mit jelent... jutott eszembe, mint Ritànak is.

Endy írta...

...mèg lehet jelentkezni?
Vers: hirtelenjèben nekem is Radnòti M: Nem tudhatom, hogy màsnak e tàjèk mit jelent... jutott eszembe, mint Ritànak is.

Csilla írta...

Én is beneveznék, csak így vers nélkül. Jó?