2010. január 13., szerda

Kedves...


... lányok és fiúk :)...
Szeretnék egy "mozgalmat" :) létrehozni...
... olyan mértékű a pazarlás a földön, hogyha "Isten lenéz az égből, sírva fakad"...
Arra gondoltam, hogy akinek van kedve csatlakozzon hozzám, hogyha találunk újrahasznosított ötleteket, mutassuk meg egymásnak, ha van kedvetek hozzá, kérlek, hagyjatok egy bejegyzést a blogomba és mutassátok meg a saját oldalatotokon, ilyenkor legyen az a címe a bejegyzésnek, hogy "Újrahasznosítás", így egységesek lehetünk.
Akkor nyitom is a sort... :)

24 megjegyzés:

Hunszil írta...

Ok :) Jó a kezdeményezés ........ gratula.Társulok, bár nekem csak kevés munkám született így de igyekszem:)

Bea írta...

Jó kezdeményezés, én éppen ilyesmit csinálok : nadrágból táskát. Ma , vagy holnap kész lesz.

Szera írta...

Örülők, hogy tetszik az ötlet!
A saját munkátok a legérdekesebb, de hogyha a nagy világhálón találtok jó ötleteket, az is szívesen látom! :)

Dia írta...

én pont tegnap gyűtöttem össze a maradék anyagaimat, amiből a folyosóra fogok készíteni egy "folt hátán folt" szőnyeget :-)

én is csatlakozom!

Szera írta...

Isten hozott Dia! :)

Bea írta...

A palackokból készült házat láttad? (Feltettem a blogomra, pár nappal ezelőtt.)

Erika írta...

De jó! szeretem az ilyet...:) nálunk elég sok dolog kénytelen újjászületni, csak elfelejtem dokumentálni. De ha eszembejut, írok!

Náncsi írta...

ez ujságpapírból készült kosár?? és hogyan készül???

Szera írta...

Sajnos, ezt nem én készítettem, de van egy blog, ahol a hölgy bemutatja, hogyha megtalálom, közzé teszem :)

Anice kötős blogja írta...

Csatlakozom, mert megéri gyakorolni az újraalkotást, már csak az önmérséklet szempontjából is.

Tekerka írta...

Kedves Szera!
Remek az ötleted! Szívből gratulálok!
Hasonló gondolatot dédelgetek. Szeretnék csinálni egy hasonló szellemiségű blogot. Eddig sajna idő hiányában nem sikerült megvalósítanom. A papírfonás szerintem egy fantasztikusan nagy ötlet. Tudok olyan intézményről, ahol sérült emberek készítenek ezzel a technikával tárgyakat. Én ott tanultam
Egyébként nagyon szívesen csatlakozom a felhívásodhoz!
Sok sikert kívánok a kezdeményezésedhez.
Üdvözlettel: Tekerka

Szera írta...

Nagyon örülök, hogy csatlakoztok!

Hokata írta...

Kedves Szera!
Nagyon jó ötlet, örömmel csatlakozom. Én is állandóan azon agyalok, miből, mit lehetne készíteni.
A papírfonást már kipróbáltam, nagyon élveztem, és a végeredmény is szép lett, a mai napig használom.
Írom a linket, itt találjátok a képes leírást: http://eli-fredy.blogspot.com/2009/03/tutorial-pletenie-z-papierapapir-fonas.html

Szera írta...

Hokata! KÖSZÖNJÜK! :)

kastanie írta...

Papírkosár, óriási. Nagyon izgalmas. Köszi az ötletet!

orsolya vanessza kiss írta...

SZia!


Nagyon jó ötlet!

Én is szoktam újrahasznosítani, és fantasztikus jó érzés....

Feszter írta...

Szia!
Jó kezdeményezés, csatlakozom! Vannak régiúj dolgaim, és lesznek is még ;)

enikő írta...

Tökéletesen egyetértek, s szívesen csatlakoznék én is. Nekem ez életfilozófiám, semmit nem dobok ki addig, amíg biztos nem vagyok benne, hogy nem újrahasznosítható többé. Csak időt kell találnom, nem is annyira az alkotáshoz, mert az naponta folyik, hanem azt lefényképezni, feltölteni, beszámolni róla. De igyekszem. :)

Trixi írta...

Sziasztok!
Csatlakozom én is! Mivel mi nem vagyunk alkotó család (Csak a keresztszemes hímzésig jutottam) majd gyakran leslek benneteket. :-)
A szelektív hulladékgyűjtésben, komposztálásban, bio kertészkedésben és mosásban már otthon vagyunk :-)
Sok sikert a kezdeményezéshez!

Unknown írta...

Aki dobozos sört szokott fogyasztani, vagy akinek a férje él evvel a kellemes élvezeti cikkel, az összehozhat egy sörkollektort a kiürült dobozokból! Íme:
http://www.sorkollektor.hu/?page_id=2
http://sorkollektor.blog.hu/

Szera írta...

Fagor mintabolt! Fantasztikus! Köszönöm! :)
Különben nekünk is Fagor mosógépünk van... :)

Csipcsilla írta...

A mozgalomhoz én is csatlakozom! Amint újra újrahasznosítok valamit felteszem és hivatkozok kezdeményezésedre és buzdítok mindenkit tegyen így...

Unknown írta...

Kedves szera!
Remélem sokára kell újrahasznosítani.
Félelmetes, hogy az emberek mennyire nem tudják, hogy a régi készülékeiket leadhatják új vásárlása esetén, Dobálják a szemétbe a sok kenyérpirítót, kávéfőzőt és összetett kézzel sopánkodnak, "Jesszusom mennyi szemét!"
:-( Azért szeretem az ilyen szuper blogokat, mert érzem, hogy vagyunk néhányan, akiknek fontos a bolygó egészsége.
"Óvd a Földet, mert csak egy van belőle!" /geke/

Névtelen írta...

Kedves Szera!
Nagyon tetszik az ötlet,én is hasonlóan gondolkodom.:)Nagyon vigyázunk a környezetre,nem szemetelünk,és nem veszünk felesleges dolgokat...
még kezdő kézműveskedő,varrogató vagyok...táskát is most készítettem először egy kimonóból(?).Nem lett csodaszép,de sebaj.:)Ahol látható:
fercmuhely.blogspot.com :)