2016. október 17., hétfő

Most...

... sült meg.
Köszönöm a receptet, kedves Éva! :)


Ír parasztkenyér / élesztő nélkül/házilag


 
Hozzávalók: 45 dkg finomliszt, 2 teáskanál só, 1 teáskanál szódabikarbóna, 4 dl kaukázusi kefir.
Elkészítése: Hozzávalókat tálba pakoltam majd összegyúrtam. Kerekre megformáltam a tésztát amit sütőpapírral bélelt tepsibe tettem éles késsel keresztben bevágtam és előmelegített sütőben 200 fokon 35' sütöttem. Tepsiben hagytam kicsit pihenni majd rácson teljesen kihűlni ezután szeltem meg. Nagyon finom!















4 megjegyzés:

Timi írta...

Nálam is várólistán van! :o)))

Éva írta...

Egészségetekre! Örülök hogy elkészítetted és ízlik!

Monika írta...

Gyönyörű!!!!!Éva receptjei közül szoktam válogatni.:)

Szera írta...

Én is sok mindent kipróbáltam már Éva oldaláról! :) Süssétek bátran! :)Köszönöm, kedves Éva! :)