2015. augusztus 2., vasárnap

Nehéz...

... napjaim vannak. Annak ellenére, hogy hiszek a feltámadás reménységében, bizony mélyen megérint, hogy meghalt egy testvérünk a gyülekezetből, 2 közeli ismerősömet pedig megbetegítette a rák. Én tudok sírni, de mégsem enged el ettől a szomorúság, marad a "jó öreg" rajzolás. Olyan hálás vagyok Jehovának, hogy megadta nekem ezt a lehetőséget! Ebből a fájdalomból született ez a rajz.
Az egyiken félkész, a másik nagyon rossz minőségű, de talán lejön belőle valami.





5 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon szép és milyen jó,hogy gyógyít téged a rajz!!!!!

Szera írta...

Bizony jó! Hálás is vagyok érte! ♥♥ ♥♥ ♥♥

Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
erdoseva55 írta...

Szeretettel ölellek! :) Rajzolj sokat, szeretem a rajzaidat! <3

Szera írta...

Köszönöm, kedves Éva! ♥♥