2013. november 10., vasárnap

Amikor...

... még kislány voltam és felfogtam, hogy az emberek háborúznak egymással, sok mindent nem értettem. Hittanórákra jártam és úgy gondoltam, hogy aki hívő, az katolikus. Aztán ahogy nyiladozott az elmém, rájöttem, hogy sokféle vallás van. Ezt se értettem. Vajon melyik tetszik Istennek? Nem tudtam a választ. Aztán azt sem értettem, hogy magukat hívő embernek nevezők, hogy mernek fegyvert fogni a másikra? A "tízparancsolatból" tudtam, hogy nagyon fontos, hogy "Ne ölj!" Nem olvasták ezt a fontos parancsolatot?!
Aztán eltelt sok-sok év és kezdtem megismerni a Bibliát, egyre jobban és mélyebben megértettem belőle Isten akaratát. Neki ma is fontos, hogy az emberek ne fogjanak fegyvert! Ezt íratta le:  "Mindezek mellett pedig öltsétek magatokra a szeretetet, mert az az egység tökéletes köteléke." Kolosszé 3:14

Ma már tudom, hogy van egy nép, aki nem emel egymásra és senkire sem fegyvert, ahol nincs személyválogatás, ahol élő a szeretet. És ez nem azért van, mert ők mások lennének, mint a többi ember! Hanem azért mert VALÓBAN szeretik Istent és a szavát, a Bibliát és mindent megtesznek, hogy Istennek és ne embereknek tetsző életet éljenek! Ha van csoda, akkor ez az! :)

Hogyha van kedved, kattints erre a linkre és nézz meg egy rövid kis filmet egy különleges kongresszusról, amit Izraelben tartottak meg és testvérként néztek egymásra izraeliek és palesztinok!


Happy Flowers by FiveBummelBees, via 500px


Nincsenek megjegyzések: