2014. január 24., péntek

Amikor...

... az ember már 23 napja fekszik, akkor van min gondolkodnia. Rengeteg dolog történt körülöttem mostanában, nagyon sok izgalom, félelem, aggódás, reménykedés, sírás, nevetés. 3 napja új családtaggal bővültünk, megszületett Szuromi Márton az unokahúgom kisfia. Már nagyon vártuk! :)
Intenzív osztályra került egy nagyon szeretett házaspár 18 éves lánya, mert leállt a mája, felkerült a transzplantációs listára, még minden bizonytalan. DE!!! Nagyon sokat imádkozunk és reménykedünk!
Aztán elgondolkodtam a blogoláson, az idő múlásán, csendesebb éveken. Hogy is jön ez most ide? 2007-ben kezdtem el a blogírást. Szinte csak magamnak, aztán szép lassan lett egy blogolós-ismeretlen-baráti kör. Olvastuk egymás írásait, tudtunk a másikról. Ez már a múlté. Egyre nagyobb tért hódítottak a közösségi oldalak és már nem figyelünk egymásra. Habzsoljuk a rengeteg információt, amibe lassan kibicsaklik az agyunk..., én sem vagyok különb a deákné vásznánál.
Emlékeztek, hogy milyen sok díjat adtunk egymásnak, meg játszottunk egymással. Teszek egy bátortalan kísérletet és elindítok egy "retro" játékot. Ha nem megy, akkor nem megy. Ha mégis, akkor kicsit nosztalgiázunk. Játszatok velem!

Kipécéztek! - szólt a régi játék.
Ez volt a szabály annak idején, nyilván az első dolgot szabadon hagyom, mert én kezdem a játékot.
Legyen a játék neve most: Ismerjük meg egymást újra!

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Akkor 7 dolog rólam:
1. Nagyon szeretem a kávét keksszel. Most úgy érezem elélnék rajta évekig.
2. Egyre jobban szeretem a lila színt, azt az igazán fáradt lilát.
3. Sokat gondolkodom azon, hogy tehetném egyszerűbbé az életemet, ezért
4. Saját készítésű szappant használok, én főzöm a mosógélt.
5. Nagyon érdekelnek az újrahasznosított dolgok, élvezem, hogy a "szemétből" hasznos 
tárgy lesz!
6. Újra írok receptes könyvet, gyűjtöm az egyszerű, régi ételek leírásait!
7. A kreativitás még mindig lenyűgöz, az alkotás mozgatja a mindennapjaimat.

Akiket kipécéztem:
1. Kiseri http://kiseri.blogspot.hu/
2. Éva http://takarekoskonyha.blogspot.hu/
3. Barbi http://babikincsei.blogspot.hu/
4. Kockás világ http://kockasvilag.blogspot.hu/
5. Leki http://xleki.blogspot.hu/
6. Timi http://kalandjaimatuvel.blogspot.hu/
7. Katbo (akinél találtam ezt a régi játékot! :)  http://katbo.blogspot.hu/

Jó érzés volt kicsit nosztalgiázni, remélem, lesz rajtam kívül más is, aki így érzi!

Fénykép: " Madár voltam álmomban, fenn az égen daloltam, olyan dal volt amit én még addig sosem hallottam..."
Hasonlóan szép álmokat kívánok! <3




14 megjegyzés:

Barbi írta...

Köszönöm drága Szera! Igyekszem mielőbb teljesíteni! És teljesen egyetértek Veled, ami az elsodródást illeti más irányba! Jó is ez, meg nem is. :)

Julcsi írta...

Gratulálok itt is! ♥

Leki-Rita írta...

Mielőbbi gyógyulást!
Köszönöm, hpgy gondoltál rám...Változik a világ...
Emlékszel, te mondtad hogy írjak én is blogot:) azt is nagyon szépen köszönöm♥!Ma szabin vagyok, lehet hogy a blogig is eljutok :)
Marcihoz gratulálok, sok örömöt, egészséget és vidám perceket kívánok az egész családnak!

Éva írta...

Köszönöm hogy gondoltál rám! Először is gratulálok a pici családtaghoz.A fiatal beteg családtag felépülésében bízni kell remélni hogy minden rendben lesz! Sokszor megfogalmazódott már bennem is ez a gondolat hogy mennyire más most a blogvilág mint akár 3 éve is volt. Neked még több összehasonlítási alapod van ha már 2007-től van blogod. Akkor egészen más volt, annyira hiányoznak azok a megjegyzések amik akkor voltak még a kezdetben. Sokkal kevesebben jönnek pedig néha mikor Fb. nézelődök ott viszont látom hogy rendszeresen nyomják egymásnak a like-okat. A játékhoz a viszony is sokat változott, régen örültünk a díjaknak most azt is tehernek érzik. A játékot igyekszem továbbadni, már vagy kétszer megválaszoltam hasonló kérdéseket de lehet hogy azóta más lett fontosabb:-)) Szép napot kívánok!

Fáni írta...

Mielőbbi gyógyulást kívánok!
Igazad van, régebben sokkal többen szóltak hozzá egy-egy bejegyzéshez. Én nem nagyon régen blogolok, de még akkor is nagyobb volt az aktivitás. Én sem vagyok ez alól kivétel, bár gyakran nézelődöm azoknál, akik a kedvenceim, időnként reagálok is. Kicsit elszomorító ez, hisz olyan jól esik, amikor néhány szóval dicsérik a munkádat, bátorítanak, stb.
Ugyanakkor azt mondom, sok kedves ismeretlen ismerőst, barátot találtam a blogon keresztül.

Monika írta...

Editnek már gratuláltam, de neked is sok szeretettel! Egy kisbaba érkezése a családba mindig és újra a CSODA átélése.
Időnként engem is elszomorít a blogok hanyatlása, de lesz ez még másképpen is-talán.
További gyógyulást kívánok!
Hogyan tudsz netezni?????

Éva írta...

Kedves Szera! Megengeded hogy ezt a madárkát/ami ebben a bejegyzésedben van/ elvigyem majd a játék továbbadási bejegyzésemhez?

Szera írta...

Annyira örülök mindenki bejegyzésének! Köszönöm! :)
Éva vidd csak a képet! :)

Timi írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám...:o)))
Hamarosan megpróbálok írni is, de addig is gyógyulgass!!

Névtelen írta...

Kedves Szera!
Most olvastam el a betegséged lényegét!Hát,jajj!:-(
Sok erőt kívánok,remélem műtétre sem kerül sor!Gyógyulj meg hamar!
Gratulálok az új családtaghoz,a beteg meg gyógyuljon!
Elgondolkoztatott a játékod:van-e igazán igény arra,hogy megismerjük a másikat?Érdekli-e igazán azt az embert a másik akit kipécéz?
Félreértés ne essék,tetszik a játék és engem érdekelnek az emberek,ha nincs a blog akkor nem ismerem meg azokat akiket ma annyira szeretek....:-)

Szera írta...

Kedves Emőke! Köszönöm a jókívánságaidat!:)
Megértem, amit írsz! Hátha valaki valakire kíváncsi, hátha valaki valakitől tanul, épül, jobb kedvre derül és akkor már jó! <3

Barbaral írta...

Ezek szerint még mindig nem jöttél rendbe:(((.

De legalább újra indítottad a játékot, én nagyon szerettem annak idején, nagyon friss blogosként. Csak hát változnak az idők, egyre kevesebb dologra szánunk energiát - sajnos:(. Az előttem szólók le is írtak majdnem mindent ezzel kapcsolatban...

A picurrokonnak jó egészséget, a nagylánynak és Neked mielőbbi gyógyulást kívánok!!! Én már jól vagyok, de senkinek nem kívánom azt a poklot, ami ezzel jár.

Modeszta írta...

Kedves Szera!
Én is belekeveredtem a játékodba, köszönöm a lehetőséget, amit egyébként Leki továbbított. :)) A legjobbakat kívánom neked!

Szera írta...

Neked is minden jót kívánok! :)