2014. szeptember 30., kedd

Ősz...

... alma, dió, sütőtök - nekem, elsőre. :)
Akkor legyen most dió!
Mivel a gyermek már több, mint 7 éve nem eszik húst, minden húsmentes finomságra vevő vagyok.
Ezt a receptet Andreánál találtam. Köszönet érte!


Diófasírt
Hozzávalók:
20 dkg darált dió vagy napraforgómag, 4 teáskanál őrölt paprika, 2 teáskanál egész kömény , 2 teáskanál vegeta (vegamix), fél teáskanál só, 2 teáskanál olaj, 1 fej zúzott fokhagyma, 1 bögre zsemlemorzsa (de én ezt nem mértem, csak szemre néztem), 2 közepes burgonya, amit lereszeltem
Én tojást tettem bele, de a vegánok egy kis vizet használhatnak, apránként adagolva!

Elkészítés:
Keverjük össze ezeket az anyagokat egy tálba, és hagyjuk állni.
Ha szükséges, keverjünk hozzá zsemlemorzsát (nekem nem kellett).
Kis fasírtokat formázunk belőle, és megsütjük.

Nincsenek megjegyzések: