2013. július 17., szerda

Kedves...

... errejárók! Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy öregecske, de jó kondiban lévő kutyusom, Rézi a szökevény. Aki régebb óta olvas, már ismeri. :) Néhány hónapja, de lehet, hogy van már egy éve is, észrevettük, hogy nagyon vakarózik, először azt gondoltuk, talán bolhás lett, de nem. Nem múlt, elvittem állatorvoshoz. Ez allergia - mondta. Ne adjak neki csirkés tápot, de szteroidot igen. Nem örültem neki, de végigcsináltuk a kúrát, egy nagyon rövid ideig jobb lett, aztán kezdődött minden előröl. :( Nyiratkozás, fürdetés, de egyre rosszabb lett. Állatorvost váltottunk. Ő vért vett, a kiértékelésnél elmondta, hogy belsőleg rendben van. :) DE!!! Egyre büdösebb szegényke. Mivel rajta kívül még van bőven állatunk én a hypoallergén tápot nem engedhetem meg magamnak. Az egyik cicánk is hasonló beteg, őt is kivizsgálták, de tanácstalanok, allergia... A lényeg: van köztetek olyan, aki hasonló gondokkal küzd? Tudtok esetleg valami jól bevált háziszert? Elegem van a kemikáliákból! ...és már nem is segítenek! KÖSZÖNÖM! SZÉP NAPOT MINDENKINEK!

2 megjegyzés:

Monika írta...

Ó!Sajnos megoldást nem tudok, de a lánykám pl mondta,hogy nem szabad a mi kutyánknak olyan kaját adnia,miben csirkecucc van,mert azért nyalja a lábát.
Nyafkamacskát keressed meg,ő nagy szakértő .Igaz cica ügyben,de szerintem erre is tudna valamit.A blogját nem tudom már.

Szera írta...

Köszönöm Mammka! Utána nézek! :)