2013. július 29., hétfő

Egy...

... mondás szerint, nincs olyan család, ahol időnként ne lenne kanálcsörgés. Mivel tökéletlenek vagyunk sokszor türelmetlenül reagálunk, sokszor igazságtalanok vagyunk egymással. Van egy rendkívül fontos kapcsolat, (ezt az elrendezést a Teremtő hozta létre) a házasság. Amikor két ember összeházasodik, akkor úgy gondolják az ő kapcsolatuk más lesz, mint az ismerőseiké, esetleg a szüleiké. Sok a rossz példa. DE! Ha megvan bennünk az őszinte törekvés, hogy rendezzük a vitás helyzeteket, sikerülhet! :)



Nézeteltérések rendezése


A férj ezt mondja: „Miután összeházasodtunk, Sarah *és én a szüleimnél laktunk. Egy nap az öcsém barátnője megkért, hogy vigyem haza a kocsinkkal. Beleegyeztem, és magammal vittem a kisfiunkat is. De mire hazaértem, Sarah dühöngött. Veszekedni kezdtünk, és ott a családom füle hallatára nőcsábásznak nevezett. Erre én kijöttem a sodromból, és olyasmiket mondtam, amik még jobban felidegesítették őt.”
A feleség ezt mondja: „A fiunk súlyos beteg, és akkor éppen még anyagi gondjaink is voltak. Így amikor Fernando elhajtott az öccse barátnőjével és a kisfiunkkal, több okból is mérges lettem. Mikor hazaért, tudtára adtam, hogy hogyan érzek. Óriási vita kerekedett, és mindennek elmondtuk egymást. Később aztán szörnyen éreztem magam.”
HA EGY házaspár veszekszik, akkor az azt jelenti, hogy többé már nem szeretik egymást? Nem. A fent említett Fernando és Sarah nagyon szeretik egymást. De még a legjobb házasságban is előfordulnak néha viták.
Miért vannak viták, és mit tehettek azért, hogy ezek ne tegyék tönkre a házasságotokat? Mivel a házasságot Isten hozta létre, ésszerű megvizsgálni, hogy Szava, a Biblia mit mond erről a témáról (1Mózes 2:21, 22; 2Timóteusz 3:16, 17).

(Ha rákattintasz a bibliaversekre aktívvá válnak és olvashatod őket!)

Nincsenek megjegyzések: