2012. november 22., csütörtök

Ma...

... van 26 éve. 

11 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon titokzatosan írtad, de gondolom szülinapod van? Nagyon boldog születésnapot kívánok sok szeretettel!

Szera írta...

Kedves Éva! Bár úgy érzem, mintha 23 éves lennék, de ma a házassági évfordulónk van! :)

Kisvic írta...

Gratuálok!!!! Én azt hitte,m Nóri ma látta meg a napvilágot, mert a kis Zsombim 5 éve éppen. :)

Kisvic írta...

* Gratulálok!!!

Szera írta...

Akkor nektek is szép ez a nap! Köszönjük!Puszi!<3

Monika írta...

Ó,Isten éltessen Téged,titeket!!!!!A múltkor mintha házassági évfordulótok lett volna,akkor ez a szülinapod?
Most olvasom,hogy az előbbi.:)
Először kettőtökre gondoltam.:)
Szép pár vagytok!

Szera írta...

Köszönjük! ♥

Timi írta...

:o))) Jót mosolyogtam magamban...mert én egyből arra gondoltam, hogy az esküvőtök volt ma... mintha régebben raktál is volna fel fotót magatokról... talán tavaly?
Nagyon sok szeretettel gratulálok én is!!!

Szera írta...

Köszönjük! :)

Névtelen írta...

Ó, Isten éltesse! ♥ ♥ ♥ (Nórinak van ugye szülinapja?) És alkosson valami szépet majd az oldalára! Imádom Rókafiékat is! ♥ :-)

Szera írta...

A mi házassági évfordulónk volt! Csibe szülinapja még odébb van! :)