2012. november 15., csütörtök

Ketten...

... az avarban.
Rézi és én.

...és néhány hálás gondolat. Köszönöm K. a beszélgetést! Úgysem jársz erre, de nem baj! Neked is hálás vagyok és azért is, hogy kutattam az írásokban és erre a gyöngyszemre bukkantam!
Ilyen megközelítésben még soha nem gondoltam bizonyos dolgokra... Remélem, kedves M. neked is segít! :)


"A szív ismeri a lélek keserűségét, és idegen nem avatkozik örvendezésébe." Példabeszédek 14:10

...és a tanulság: " Mivel a legbensőbb érzéseket nem mindig lehet pontosan szavakba foglalni, és a kívülállók sem mindig érthetik meg ezeket, a mások által nyújtott vigasztalásnak megvannak a maga korlátai. Lehet, hogy úgy kell kiállnunk bizonyos nehézségeket, hogy kizárólag Jehovára támaszkodunk."


Köszönöm, hogy ismerhetlek!


Nincsenek megjegyzések: