2012. november 19., hétfő

Legnagyobb...

... vágyaim egyike, hogy kiegyensúlyozott legyek! :)
Ha lehetne mindenben, de addig is a mindennapi tevékenységekben.
Mindig nyitott szemmel éltem a világban és igyekeztem, hogy a szívem is az legyen. Egyszer megkérdezte egy kolléganőm, hogy milyen újságokat olvasok. Először nem értettem, aztán azt mondta, csak azért kérdezi, mert annyi mindenhez értek. Ez nem így van és nem vagyok álszerény! "Csak" megmaradt bennem valami gyermeki kíváncsiság és ez az éveim előrehaladtával mintha csak nőne... :) Figyelem a világ dolgait most is, csakhogy rengeteg olyan információ "kering", ami idő- és energiarabló és ami még veszélyesebb, belefészkeli magát az ember fejébe és nyugtalanná teszi, ezeket megpróbálom tudatosan kerülni! Mert ezek nem építenek, de annál inkább rombolnak..., úgyhogy újabb egyszerűsítési praktikákon gondolkodom. :)
Persze, tudom, hogy mindig vissza-visszaesek a saját csapdáimba...
De, ki nem?! :)

" Mert nincs a földön igazságos ember, aki csak jót tesz, és nem vétkezik." Prédikátor 7:20
Lehet, hogy van valaki erre járó, aki érti, hogy miről beszélek?! :)

Na, addig is ajánlok nektek egy jó kis házi-receptet!
Ezt a fajtát még nem próbáltam.
http://www.receptmuves.hu/2012/07/golyos-dezodor-keszitese-hazilag.html

Szép, nyugodt éjszakát!


Nincsenek megjegyzések: