2010. július 3., szombat

Kedves...


... Dömbi!
... ne haragudj, hogy nyilvánossá teszem a receptedet, de gondolom, mivel ilyen kedvesen megosztottad a neten, nem bánod... :)
... szerintem sokan örömmel olvassák és ki is próbálják... hiszem szép csendesen ránk omlik a civilizáció megtermelt kemikáliája és szemete...



"Megosztom Veletek a család kedvenc fürdősó receptjét,hátha Nektek is beválik

egy fél literes csavaros tetejű befőttesüveget háromnegyedig megtöltöttem tengerisóval,belekevertem 2 evőkanál szárított levendulát,és 20 csepp citromos eukaliptuszolajat,majd felöntöttem olivaolajjal,és este már ezzel zuhanyoztunk

Nagyon nagyon jó érzet volt,a bőrünket maszirozza,nem kellemetlenül mert a só hamar olvad,törölközésnél csak felitattuk a vizet nem kellett dörzsölni magunkat,és láss csodát,azóta nincs szükségem testápolóra,pedig iszonyúan száraz a bőröm,mint a csörgőkígyó farka

1 hét alatt fogyott el a fele,majd 1 hétig nem használtuk,mert elutaztunk,és mikor hazaértünk az esti tusolásnál lecsavartam a tetőt,olyan intenzív finom levendula illat csapott meg,némi citrom,és eukaliptusszal,hogy az valami csoda volt

Reggel is érezhető volt a bőrünkön az illat

Úgy látszik csak használ,ha egy kicsit előbb elkészíjük,mint ahogy használni szeretnénk

Ma az újabb adagot friss bodzavirággal,és 1 rúd vaníliával készitettem el."

FOTÓ: internet

7 megjegyzés:

eszterda írta...

Jaj, köszönjük!!!!:)))

Berry írta...

Kedves Dömbi és kedves Szera!
Mi is szívesen kipróbáljuk, úgyhogy visszük a receptet! Köszönjük szépen... :DDD

Szera írta...

Egészségetekre! :)

Monika írta...

Fantasztikus!!!!Köszönöm mindkettőtöknek!!!!
1x kaptunk egy fürdősót,ami után olajos volt a bőröm,Hihetetlenül jó érzés volt!Szerintem ez is hasonló!SZUPER!!!!!Ki fogom próbálni!!!

Monika írta...

Szera! Nem találom Dömbi blogját. Meg tudnád írni?Köszi!

Szera írta...

Nem hinném, hogy van blogja... egészen máshol találtam... :)

Juccantó írta...

Ez aztán az izgalmas összetétel!