2017. október 17., kedd

Kedves...

... lányok! Sorsoltam. Meglett a nyertes, de nem is mondom meg, hogy kinek a nevét húztam ki, mert arra gondoltam, hogy mind a hárman kaptok tőlem egy-egy apróságot. Azt hittem, hogy ennél egy kicsit többen jelentkeznek, de sebaj! :)
Tehát várom a címeteket!:) Kérlek írjátok meg, hogy milyen színeket szerettek! :)
KÖSZÖNÖM, hogy velem játszottatok! 🐥🐤***
Pintura de acrílico original en 6 x 14 pulgadas pedazo de madera apenado. Sellado y listo para colgar. Kép: Pinterest

5 megjegyzés:

Timi írta...

Oh, de jó!!! :o))))

Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Éva írta...

Boldog vagyok köszönöm! Lila a kedvenc színem .

Ani írta...

Évánál láttam a blogodat. A játékról már lemaradtam, de majd legközelebb.A fan-klubhoz mindenesetre csatlakoztam. korsocska.blogspot.hu

Szera írta...

Kedves Ani! Szeretettel üdvözöllek! Érezd jól magad nálam! 💜