2017. október 2., hétfő

Ez...

... az év nekem nagyon kusza és felfoghatatlan. 3 hetet voltam kórházban januárban, majd tavasszal 3 hónapot rehabilitáción. Minden növény másként szökött szárba, hozta a terméseit vagy a virágait. Ami tény, hogy október van. :)
Találtam egy csodaszép októberi rajzot egy orosz hölgytől, fogadjátok szeretettel! Neked is tetszik? Ha megírod a véleményedet, nagyon örülök neki, ha többen is megteszitek, egy apró kis ajándékot sorsolok ki köztetek. Mondjuk, október 14-e éjfél legyen a határidő.
További grafikák:https://n-a-l-i-v-k-a.livejournal.com

8 megjegyzés:

Éva írta...

Remélem most minden rendben van és jól vagy? Ahogy írtad hogy kusza volt az éved akkor ez az októberi naptár kép éppen aktuális képet mutat:)Tetszik a kép!

Szera írta...

Kedves Éva! Jól vagyok, köszönöm! Kedves vagy, hogy írtál! <3

Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Era írta...

Örülök, hogy már jól vagy!
Nagyon bájos ez a kép és érdemes volt megnézni az ajánlott blogot is, különleges hangulatos rajzai vannak az orosz hölgynek. Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmet!
Üdv: Era

Szera írta...

Kedves Era! Örülök, hogy reagáltál a blogbejegyzésre! :) <3

Timi írta...

Ez a kép valóban mindent kifejez az októberről...sárguló falevelek, forró tea :o) Nagyon tetszenek a házak, no persze a macska is! Képzeld, nálunk is születtek kiscicák!
Örülök, hogy jobban vagy már, drága Szera! Ez az év nekem is nehéz volt...

Szera írta...

Drága lányok! A játékot lezárom, mivel máshogy alakult a napom, holnap sorsolok. Köszönöm, hogy velem játszottatok! 🍤😆