2015. szeptember 18., péntek

Azt...

... tudjátok, hogy én Jehova Tanúja vagyok. Gyerekkoromban mindenféle homályos és értelmetlen dolog jutott el hozzám, róluk. Még leírni is nehezemre esik, de én azt hallottam,  hogy tapogatózó esteket tartanak, meg, hogy nem szabad őket meghallgatni, mert ők egy szekta. Egyetlen lányt és egy fiút ismertem a gyerekek közül, akik ehhez a csoporthoz tartoztak. Nekem olyanok voltak, mint bármelyikünk.


DE! Tényleg: Kik Jehova Tanúi?


"Évek óta ismertem Mike-ot, aki Jehova Tanúja. De soha nem tudtam, hova tegyem a vallását. Ki Jehova? Miért nem tartják meg a Tanúk az ünnepeket? Vajon Mike valamilyen szektába keveredett?" (Becky, Kalifornia, USA)


"A feleségemmel azt hittük, hogy Jehova Tanúi azért látogatnak meg, hogy kihasználják a bűntudatunkat, mivel nem jártunk templomba. Arra gondoltunk, hogy ha a nagyegyházaktól nem kaptuk meg, amire szükségünk van, akkor egy olyan furcsa szektától, mint Jehova Tanúi, biztosan nem fogjuk megkapni." (Kent, Washington, USA)


Te mit gondolsz, kik Jehova Tanúi? Hogyha szívesen olvasnád a választ, és kíváncsi vagy arra is, hogy miből fedezik Jehova Tanúi a munkájukat? Miért prédikálnak?, akkor kattints ide:
http://www.jw.org/hu/kiadvanyok/folyoiratok/wp20150901/jehova-tanui-tenyek/
heart on the fence, posted via loveliegreenie.tumblr.com:
Fotó: Pinterest





Nincsenek megjegyzések: