2014. július 28., hétfő

Eladó...

... portékáim. Vissza akartam térni a Meskára, de valami miatt nem megy. Túlzás lenne azt mondani, hogy sokat erőlködtem...
Képtelen vagyok eladni bármit is, igen, lehet azt mondani, hogyha ilyeneket hiszek, akkor meg is érdemlem... Ide is felteszek néhány eladó portékámat. ...és figyelek. :)

A közös bennük, hogy  mindegyik 1500 Ft. Írhatnám, hogy kézzel készült, mert hogy igen, de mintha ez már senkit nem hatna meg. Nem reklámozom külön őket. Hogyha bármelyikre szemet vet valaki, akkor válaszolok a kérdésekre. Jó a marketingem?! :) Bolond egy nap ez a mai...
Zöld - menta

Barna - borostyán

Lila - narancs








4 megjegyzés:

Timi írta...

Sajnos nem látszanak a fotók...:o(

Monika írta...

Igen.:(Sajnos nem látni a képeket.:(A Fb-on láttam a szépségeket,amiket készítettél.

Névtelen írta...

Nekem például nagyon tetszik a borostyános,de sajnos az aranyon és az ezüstön kívül semmit/még az orvosi cuccot sem!/ nem bír a bőröm.
/ a képek ma jelentek meg :-O /

Szera írta...

Emőke! Tudom, hogy van ilyen, egy ékszerész-kerámikus barátnőm is hasonlóan van, de ő még az ezüstöt sem bírja. Így nem lehet önmaga cégére. Ez az ő oldala: http://www.agyagekszerek.hu/