2013. április 9., kedd

Valamikor...

... már írtam arról, hogy 2 képemet beválogattak egy jeles esemény kiállítására.
Az esemény: http://www.pszinapszis.hu/hu

A bemutatkozó oldalam: http://www.pszinapszis.hu/hu/node/460

Olyan jókat derültünk amikor végigolvastam a többi kiállító bemutatkozását és utána a sajátomat. Nem vádolhat senki azzal, hogy túlzottan "hivatalos" vagyok. :)

Mindenki csak saját magát tudja adni és ez nem baj, csak mulatságos.

Ott leszek a kiállításmegnyitón és a pénteki rendezvénysorozaton. ÉS ott lesz dr. Bagdy Emőke is, és én biztosan az ő előadására ülök be! :) Persze kicsit izgulok is, na, nem a kiállítás miatt! De biztosan bírom majd azt a sok-sok ingert, nem leszek egyedül, így sem, meg úgy sem. Ha sikerül fotóznom, majd mutogatok! :)

Szép álmokat mindenkinek!.




6 megjegyzés:

Fáni írta...

Gratulálok!

erdoseva55 írta...

Itt is szeretettel gratulálok, várom a beszámolód, a fényképeket!
Bagdy Emőkéért külön irigyellek! :))

Szera írta...

Köszönöm! :)
Éva! Nem csodálom, ha egy kicsit irigykedsz..., viccelek csak! :) 1-2 hónapja voltam egy előadásán, annyi energia van ebben a pici nőben, hogy néhány napra engem is feltöltött! :)

Juccantó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Juccantó írta...

Szerám!Gratulálok a tehetségedhez,de a Legnagyobb Művésznek is,akitől a tehetséged kaptad!!!!:)))

Szera írta...

Drága Jucc! Köszönöm! Neki vagyok hálás mindenért! :)