2013. április 24., szerda

Mi...

... ezt a sorozatot sok évvel ezelőtt kezdtük el nézni, a közeli kis videotékából hoztuk ki még videokazettán. Aztán egyik pillanatról a másikra bezártak és elköltöztek Görögországba. Így sose jutottunk a végére. "Háború és emlékezés" címmel láttuk. Évekig kerestem különféle üzletekben, de nem jutottam a nyomára, mígnem ma utánanéztem a Youtubeon és lám "Forrongó világ" címmel fent van. Aki felhőtlen szórakozásra vágyik annak semmiképpen nem ajánlom! De! Akit érdekel a XX. századi történelem, mindenképpen nézze meg. A szereposztás is nagyon jó!

2 megjegyzés:

Juccantó írta...

És ezt láttad már?Szerintem mindenkinek látnia kell....,hogy jobban megértse ezeket az embereket...Ha nem meg kell nézned!!!!Megtörtént esetet dolgoz fel

Egy csodálatos elme:

http://www.youtube.com/watch?v=JqMxsX2B0UE

Szera írta...

Bizony hogy láttam! :) Kemény film, a vége különösen gyönyörű!