2013. április 22., hétfő

Hol...

... lakik a szeretet? Néhány szál vadvirágban vagy 2 db banánban..., ezt most nem értitek, csak én, bár nem biztos. :)
Ma van a Föld napja. Szegény, beteg bolygónk. Olyan ez, mint pl. az Anyák napja..., nem botorság napokat kinevezni?!
Amikor elkezdtem tanulmányozni a Bibliát, sok-sok évvel ezelőtt, az csodálatos élmény volt. Lassan MINDENT megértettem, MINDEN kérdésemre választ kaptam. Volt egy bibliavers, ami végképp meggyőzött, hogy jó helyen kerestem! 2000 évvel ezelőtt leírt kijelentések! Azóta nem félek, hogy elpusztul a Föld! :)


" De megharagudtak a nemzetek, és eljött a te haragod, és a meghatározott idő arra, hogy megítéltessenek a halottak, és megadd jutalmukat rabszolgáidnak, a prófétáknak és a szenteknek és azoknak, akik félik a nevedet, kicsiknek és nagyoknak, és pusztulást hozz azokra, akik pusztítják a földet.” Jelenések 11:18

Van AKI kontroll alatt tartja az eseményeket!

A kép, amit most megosztok veletek egy múló, de annál kedvesebb alkotás, drága gyermekem pihenésként rajzolt a kezére, fehér zseléstollal! :) Ő már felnőtt, ha véletlenül erre járna és olvasná! :)

Szép, békés estét mindenkinek!
2013-03-06 19.42.46.jpg

Nincsenek megjegyzések: