2011. február 11., péntek

Díjat...


... kaptam Moncsitól! Köszönöm! :)
... 5 dolog magamról...hmm... :)
1. Szeretem a kávét süteménnyel...
2. Szeretem az állatokat, kedvenceim a kutyák...
3. Hosszú éveket dolgoztam gyerekekkel és ezért hálás vagyok...
4. Lenyűgöz a kreativitás, nem tudok betelni az alkotó emberrel...
5. Nagyon szeretem a Teremtőt, a családomat, a testvéreimet...

... és most én adom tovább a díjat, szeretettel:
1. Kiseri, ősanya..., életrevaló....
várépítő...
2. Merci derűlátó..., a "legszebb"
szemmel nézi a világot..., életmentő...
3. Leki, szorgos...,fáradhatatlan...,
toleráns...

4 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Drága Szera, köszönöm szépen a szép szavakat, és hogy gondoltál rám! Jól esik!

Erika írta...

de édes vagy...:) köszönöm!!!! de hogy te miket képzelsz rólam...:))))

Szera írta...

:):):)

Leki-Rita írta...

Köszönöm! :)