2016. február 19., péntek

A...

...  BIBLIA KÉPES MEGVÁLTOZTATNI AZ ÉLETÜNKET


Bizony, nagyon sok ember igen mélyről, emberi szempontból reménytelen helyzetből is vissza tudott jönni egy tartalmas életre. Ez a tapasztalat is ezt támasztja alá. Érdemes elolvasni!


Bárcsak egy évig nyugodt és boldog lehetnék!
Alain Broggio elmondása alapján


SZÜLETÉSI ÉV: 1971
SZÜLETÉSI HELY: FRANCIAORSZÁG
KORÁBBAN: ERŐSZAKOS BŰNCSELEKMÉNYEK, ERKÖLCSTELENSÉG ÉS A KÁBÍTÓSZEREZÉS TÖLTÖTTE KI A NAPJAIT.



A MÚLTAM:

A családom Franciaország északkeleti részén, Tellancourt-ban élt. Apukám francia volt, anyukám olasz. Nyolcéves koromban Olaszországba, Rómába költöztünk, egy szegény munkásnegyedbe. A szüleim sokszor hevesen vitatkoztak a pénz miatt, ezért egyre rosszabb légkör uralkodott otthon.
Amikor 15 éves lettem, anya azt mondta, menjek, és keressek barátokat. Egyre kevesebbet voltam otthon, és nemsokára rossz társaságba keveredtem. Egyszer egy barátságosnak tűnő férfi jött oda hozzám. Megkínált kábítószerrel, amit el is fogadtam, mert felnőttnek akartam látszani. Hamarosan magával sodort a kábítószerek és az erkölcstelenség világa. Sokszor megerőszakoltak. Egy idő után nem érdekelt, élek-e vagy sem. Borzalmasan magányos voltam. Tizenhat évesen öngyilkos akartam lenni, ezért megittam egy üveg whiskey-t, és beleugrottam a tóba. Három napig voltam kómában.

Nincsenek megjegyzések: