2015. november 28., szombat

Vannak...

... még csodák! :) Rendeltem a Vateráról egy próbababát, hogy a láncaimat, kendőimet "Ő" mutassa be. Megbeszéltük a hölggyel a továbbiakat. Most néztem meg a leveleimet, ahol ezt találtam.


"Kedves Erika vagy "Szera"!

Megnéztem  Szera és Meska oldalát, csodás dolgokkal találkoztam. Mennyi munka, kreativitás…GRATULÁLOK !!!!
Amennyiben nem veszi sértésnek, felajánlanám a babát 0ft-ért, csak a futár költséget kérem elutalni.
Üdv.
Kovácsné"

Kirázott a hideg, ugye, megértitek, hogy miért? KÖSZÖNÖM!

heart on the fence, posted via loveliegreenie.tumblr.com:

4 megjegyzés:

Timi írta...

De jóóóóó!!! :o)))

Monika írta...

Hurrá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥
Nagyon kiváncsi vagyok a próbababára!

Monika írta...

A Meska boltod nekem nem nyílik meg..(

Szera írta...

Mert semmi nincs a boltban! :)