2013. március 8., péntek

Mindig...

... változunk, miközben ugyanazok maradunk. Nem ellentmondás, csak új helyek nyílnak meg a lelkünkben, addig ismeretlenek vagy inkább olyanok, amelyekre újonnan eszmélünk rá és olyankor külsőségekben is változások történnek. Na, jó hosszú bevezetés..., pedig csak egy oldalt szeretnék a figyelmetekbe ajánlani. Telis-tele van piros xszemes mintákkal. Régen a piros szín tőlem idegen volt, de egyre inkább beleszerelmesedem. Egyik kedvenc blogtársam élesztette fel bennem ezt a vágyat ezután a szín után, sajnos, pihenteti a blogját, persze megértem..., hálás vagyok, hogy eddig is láthattam. :)
Szóval a blog, amely tele van szabadon felhasználható mintákkal: http://marijke-steekjeskruisjes.blogspot.hu/
Biztosan nemcsak nekem okoz örömet. :)

Szép, békés hétvégét mindenkinek!


2 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon szeretem ezt a blogot!!!!

Szera írta...

:) Illik is hozzád! :)