2013. március 17., vasárnap

Már...

... írtam arról, hogy szeretem a blogos társadalmat, legalábbis azt a szegletét, amit belátok. :)
Olyan érdekes, amikor virtuális "kebelbarátokra" ( Anne Schirley után:) ) találok, olyan emberekre, akiket soha nem láttam, nem hallottam a hangjukat, a nevetésüket, a sírásukat és MÉGIS... :)
Ezt a bibliaverset is egy ilyen blogtársnak küldöm, aki szeretne a Földön élni örökké! :) Ez a Biblia ígérete, nem az enyém! Olvasd csak kedves K., rád gondoltam, amikor ezt ma olvastam!

"mert a becsületesek laknak majd a földön, és a feddhetetlenek maradnak meg rajta.
A gonoszok pedig a földről kivágattatnak, és a hűtlenek kiszaggattatnak abból." Példabeszédek 2:21,22

Szívemből kívánom, hogy ezt meglásd egyszer!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm! Ez az igevers bizony vigasztaló, csak tudjak mindig a szeretet útján járni.

Szera írta...

Mindig egyikünk sem jár, ez most, a tökéletlenségünk miatt lehetetlen. DE!!! Valamit meg tudunk tenni, ha valóban akarunk, és EZ JELENTI az örök életünket!Jézus ezt tudtunkra adta a János 17:3-ban: "Az pedig az örök élet, hogy ismeretet szerezzenek rólad és arról, akit elküldtél, Jézus Krisztusról."