2011. június 27., hétfő

3...


... mozgalmas napon vagyok túl... :)
Még mielőtt elkezdek készülődni a kórház nevű helyre még írok néhány sort.
Rengeteg ismerettel lettem gazdagabb az említett három napon, sokat sírdogáltam, de inkább a boldogságtól, találkoztam Kiserivel meg a többiekkel (családja!), babáztam, ölelgettem, rengeteg szeretetet kaptam-adtam... Sokat-sokat gondolkodtam, hogyan lehetne még jobban beosztani az időmet, hogy az igazán fontos dolgokra tudjak koncentrálni, hogy a sok erőfeszítést kell tenni ezekben a napokban, de ez nem hiába való, hogy legyek türelmes és még inkább szelíd.
Újra és újra megtapasztaltam, hogy egy boldog nép tagja vagyok és ezért hálás vagyok NAGYON!

Ma elkészül az új szemüvegem és így a fizikai dolgokat is tisztábban látom majd! :)

LEGYEN SZÉP, SZERETETTELI HETETEK!

10 megjegyzés:

Erdős Éva írta...

Drága Szera!
Már hiányoltam a bejegyzésedet.
Isten áldása kísérjen továbbra is.
Ölellek, így ismeretlen ismerősként is!:)
Szeretettel: Éva
Szép hetet Neked is!

Vera írta...

Neked is szép hetet!

Szera írta...

Köszönöm! :)

atira írta...

Minden jót neked !

m írta...

Drága Szerám!
Nagyon tudom, miről írsz - szinte ugyanazok az élmények borítottak el minket is a hétvégén, csak ti és Kiseriék hiányoztak:) De voltak sokan mások :)
Ezzel a nagy-nagy feltöltődéssel remélem szebb és jobb és rövidebb lesz a benti heted!
Puszilunk!

Timi írta...

Drága Szera ♥!
Jó újból "látni" téged és neked is nagyon szép hetet kívánok ♥♥♥!!!

Juccantó írta...

Más helyszínen délebbre kicsit:)))...ugyanolyan három nap,ugyanazok a felüdítő programok,és ugyanaz a boldog nép várt rám is mint Rád..és közben gondoltunk Rád...Rátok is!!!!Ilyen egységes nép nincs még egy a világon!!!Boldog vagyok,hogy ide tartozom!:)))))

Szera írta...

Olyan drágák vagytok, köszönöm!♥

kiseri írta...

Hjaj...! csudálatos hétvége volt!! remélem, sokáig kitart:)) mindőnknek:))

Szera írta...

Kiseri! Én is azt remélem, az akkumulátorok feltöltődtek...♥!