2018. május 3., csütörtök

Ne...

... szépítsük. Fogynom kellene, nem keveset. Én már annyi mindent kipróbáltam, bár ezt mondja minden reménytelenül fogyókúrázó.
Elhatároztam, hogy ma nekifutok. Tudom, hogy a legjobb és hosszútávon leginkább maradandó a EF módszer, így fogyott le egy volt kolléganőm, nagyon látványosan. Edd a Felét. Vett magának egy gyerek étkészletet, kimerte a tányér levest, aztán a második fogást a kistányérra. Nekem most muszáj egy látványosabb dolgot kipróbálni, aztán jöhet az EF.
3 napos krumplidiéta. Lehet, hogy kissé primitívnek tűnik, de használ.
https://www.tudasfaja.com/ime-a-hires-3-napos-burgonya-dieta-amiert-megorul-a-vilag/
Van valaki, akinek fogyókúráznia kell és szívesen elkezdené velem ma?
Kérlek, jelezd, ha éppen te lennék az! Hátha erősíthetjük egymást. :)
Szép napot mindenkinek! 🌹🌹🌹


Salted Almond Flourless Chocolate Cake | Adventures in Cooking Fotó: Pinterest

6 megjegyzés:

Timi írta...

Nekem is fogyni kellene... többet kellene mozognom...no meg rendszeresen...no meg kevesebbet enni...szóval a cél már megvan, csak a megvalósítás hiányzik...:o))) Sok sikert kívánok Neked!!! Lehet nyáron egyszerűbb fogyni, hisz sok a gyümölcs, zöldség...

Éva írta...

Ötletes eddig még erről az EF módszerről nem hallottam. Elhatározás kérdése akarni kell és pár dolgot betartani. Sok sikert kívánok célod eléréséhez!

JuciKa írta...

Nekem is nagyon kellene fogyni, többször is megpróbáltam már több, kevesebb sikerrel.- Erről a krumplis diétáról még nem hallottam, lehet holnaptól kipróbálom, bízom benne 3 napot kibírok :)

Monika írta...

Úgy csatlakozom,hogy nem ígérek semmit.:) se magamnak, se neked.:) Nálam valószínüleg a mozgás hiányzik. Mert nem eszem sokat. Recept jöhet.:) A krumplis is. 3 napig milyen krumplis kaják lesznek nálad?
Amilyen vékony voltam-akkor meg az volt a baj,hogy nem tudtam hízni.:)- ,most megfordult a helyzet. A kor, a hormonok változása ,egyebek....Pedig édességet se eszek.Hm.

Monika írta...

Most látom,hogy van link is.:) Nekem tejes cuccot nem nagyon szabad ennem.Még laktózmenteset se.Mert ebben sok van . Lehet,hogy jó,ha zöldséget,salátát eszem hozzá.:) Sőt!

Szera írta...

Én úgy csinálom, hogy reggel megfőzök 1 kg krumplit. Ezt osztottam be egész nap. Ma végig tudtam csinálni. Sóztam a krumplit, így jó volt. Nagyon sok vizet ittam. Köszönöm a bíztatást! Sok sikert a próbálkozóknak! 💜💛💚