2015. március 24., kedd

Létezik...

... Isten? Szerinted?
Számít ez?
Arra a kérdésre, hogy van-e Isten, sokak szerint nincs válasz, mások pedig nem kíváncsiak a válaszra. Hervé, aki Franciaországban nőtt fel, ezt mondja: "Nem tartom magam ateistának vagy agnosztikusnak, de hívő se vagyok, Szerintem a a legjobb, ha a józan eszünkre hagyatkozunk. Ehhez nincs szükség Istenre."
 Sokan pedig úgy vannak vele, mint John, aki az Egyesült Államokban él. Ő így mesél magáról: "A szüleim nem hittek Istenben, és gyerekként nem foglalkoztatott, hogy van-e Isten. De azért néha felmerül bennem ez a kérdés."
 Gondolkoztál már azon, hogy létezik-e Isten? És ha létezik, akkor vajon ez adhat egy magasztosabb célt az életünknek? Talán ismersz olyan tényeket, melyeket nehéz megmagyarázni egy Teremtő létezése nélkül. Például azt, hogy a természetben olyan precíz beállítások figyelhetők meg, amelyek lehetővé teszik az életet a bolygónkon, vagy hogy élet nem jöhet létre élettelen anyagból.
 Ezek a tények nagy jelentőséggel bírnak. Ha figyelembe veszed őket, elvezethetnek egy kincshez. Ha meggyőző bizonyítékokat találsz Isten létezésére, és megbízható forrásból megismered őt, akkor tényleg valami értékesre lelsz. Miért mondhatjuk ezt? A válaszért kattints ide: http://www.jw.org/hu/kiadvanyok/folyoiratok/g201503/letezik-isten/

4 megjegyzés:

Mamka írta...

Isten nélkül teljesen értelmetlen és hiábavaló lenne az életem.....

Szera írta...

Ezt én pontosan így gondolom!

Tarka Barka írta...

Egyetértek én is!

Szera írta...

Zsuzsikám! Hogy is lehetne másként! :) Értelmetlen lenne a lét.