2015. március 24., kedd

Létezik...

... Isten? Szerinted?
Számít ez?
Arra a kérdésre, hogy van-e Isten, sokak szerint nincs válasz, mások pedig nem kíváncsiak a válaszra. Hervé, aki Franciaországban nőtt fel, ezt mondja: "Nem tartom magam ateistának vagy agnosztikusnak, de hívő se vagyok, Szerintem a a legjobb, ha a józan eszünkre hagyatkozunk. Ehhez nincs szükség Istenre."
 Sokan pedig úgy vannak vele, mint John, aki az Egyesült Államokban él. Ő így mesél magáról: "A szüleim nem hittek Istenben, és gyerekként nem foglalkoztatott, hogy van-e Isten. De azért néha felmerül bennem ez a kérdés."
 Gondolkoztál már azon, hogy létezik-e Isten? És ha létezik, akkor vajon ez adhat egy magasztosabb célt az életünknek? Talán ismersz olyan tényeket, melyeket nehéz megmagyarázni egy Teremtő létezése nélkül. Például azt, hogy a természetben olyan precíz beállítások figyelhetők meg, amelyek lehetővé teszik az életet a bolygónkon, vagy hogy élet nem jöhet létre élettelen anyagból.
 Ezek a tények nagy jelentőséggel bírnak. Ha figyelembe veszed őket, elvezethetnek egy kincshez. Ha meggyőző bizonyítékokat találsz Isten létezésére, és megbízható forrásból megismered őt, akkor tényleg valami értékesre lelsz. Miért mondhatjuk ezt? A válaszért kattints ide: http://www.jw.org/hu/kiadvanyok/folyoiratok/g201503/letezik-isten/

4 megjegyzés:

Monika írta...

Isten nélkül teljesen értelmetlen és hiábavaló lenne az életem.....

Szera írta...

Ezt én pontosan így gondolom!

Névtelen írta...

Egyetértek én is!

Szera írta...

Zsuzsikám! Hogy is lehetne másként! :) Értelmetlen lenne a lét.