2013. október 6., vasárnap

Tegnap...

... volt a városunkban rendezett Mesenapok 2. napja. N.-át meghívták, hogy települjön ki a saját portékáival. Itthon még sosem árult, kicsit félve ment ki. A végeredmény jó volt! :) Az emberek kedvesek voltak, találkozott a volt igazgató-nénijével, óvónénikkel, gyerekekkel, akiket régen látott. A standja mindenkinek tetszett, igazi színfolt volt. :) Annyiszor megfogadom, hogy nem izgulok előre semmitől! De sajnos ez nem mindig megy. Én is találkoztam régi ismerősökkel, sokat beszélgettem, jól éreztem magamat.

Ez a fotó a tökölődésem eredménye, ők is kint voltak, egyikük Norvégiába költözik. :)
A csodálatos házikók Nagy Csilla keze-munkáját dicsérik!



5 megjegyzés:

Timi írta...

A fotó nekem nem jelent meg, de Nóra sikerének nagyon-nagyon örülök!!! :o)))

Szera írta...

Köszönjük! :) Nem látszik a kép? :(

Monika írta...

Én sem látom a képet, és szintén nagyon örülök Nóra sikerének!!!!és a tiednek is!

Szera írta...

Köszönöm! :) Vajon most már látszik a kép? Én eddig is láttam.

Timi írta...

Még most sincs semmi...