2013. január 28., hétfő

Kedves...

... barátaim, olvasóim. Úgy hiszem "hivatalosan" is lehet szavazni a blogomra a blogversenyen, mást nem kell tenni, mint megnyitni a linket és a szavazok gombra kattintani, ha szeretnétek.
Előre is köszönöm a szavazatokat! :) Jelenleg 23. vagyok. :) Nem tudom, hogy hányan indultak, még nem néztem utána. Most valami egész más kavarog a fejemben, erről akartam írni, de lehet, hogy majd később..., nem "illik" ide.
Gondolom én, hogy másként már nem szponzorálom magamat a blogomon. :)

http://bloggerina.nlcafe.hu/termek/szera

3 megjegyzés:

korenka írta...

Szavasztam rád! asszem... mert totál nem egyértelmű, hogy sikerült-e. Még ránézek, hátra látom is mit csináltam... :) hajrá!

Szera írta...

Kedves vagy! Köszönöm!

Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.