2012. február 3., péntek

Drága...

... Mammka! Te valamit megéreztél! :)
Éppen egy hatalmas ordítást küldtem volna az éterbe, amikor megjött a leveled!
Azon gondolkodtam, hogy ma már nem akarok többet hallani a közelgő "ítéletidőről", az "iszonyatok iszonyatáról", ami ránk vár az elközelgő napokban!!!
Magamtól is remekül tudok szorongani, nem dugom a fejemet a homokba, hisz akkor nem akarnám olyan rendületlenül elmondani itt a blogomon is, hogy ÉBREDJÜNK!!!
DE most megtiltom magamnak, hogy ennek a világnak az aktuális rettegtetése elérjen és akkor jöttél és átküldted ezt a klipet, ami azt sugallja vagy inkább helyettem ordítja, hogy "AZ ÉLET ÉL ÉS ÉLNI AKAR!" Köszönöm, hogy emlékeztettél rá! :)
... és akkor inkább egy óriási mosolyt küldök ma mindenkinek!
Juccantó drága, tudom, hogy neked ez a zene az egyik kedvenced, úgyhogy a mosoly mellé biztosan jól jön!:)
Itt kérek elnézést, az elmaradt leveleimért!
Úgyhogy mostmár nem marad más hátra: :)

3 megjegyzés:

Monika írta...

:) ♥♥♥ Szeretettel!

Juccantó írta...

Köszönöm,hogy nem felejtetted el és ide hoztad ezt a csodát!!!Teljesen meghatódtam...Én pedig tudod mit küldök Neked?
Ézsaiás 44:23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szera írta...

Köszönöm! :)
Köszönöm - Ézsaiás 45:18 ! :)