2009. március 1., vasárnap

Rajzoltam...


... egy könyvjelző-félét...

8 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Jaj de klassz! Ledanna szokott ilyet rajzolni cérnával. Nem próbálod meg Te is? Biztosan jól mutatna textilen is.

mammka írta...

Hát,nekem egyáltalán nem Ledannás,bár akkor téged rá emlékeztet,hanem Szerás.Bár mindketten szeretik a madarakat rajzolni,azért van különbség,dehát így a jó.:)

mammka írta...

Annyira szép lett!Kicsiben látva szépséges díszcsomagolónak láttam,ami megvennék.

Katbo írta...

Derég nem mutattál már rajzot! Annyira szép lett, szerintem is igazi SZERÁS

Barbi írta...

Odavagyok érte, mint minden rajzodért!

Liz írta...

Nagyon tetszik! :) Ügyes!

Cicurka írta...

Neked aztán van fantáziád...!:-)

majonez írta...

Többször is megnéztem és nagyon tetszik. Annyira passzol a hangulatomhoz!