2008. március 29., szombat

Játék...


Pif-Pay it Forward
Én is csatlakozni szeretnék ehhez a játékhoz, kérlek segítsetek !

1.Bárki játszhat, akinek blogja/flickr van

2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek

3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni
4. Ajándék csak annak jár, aki ezt a játékot közzéteszi blogjában/flickr-ön !


Tehát: írj nekem megjegyzést, s ha priviben a címedet is elküldöd, akkor küldök Neked ajándékot belátható időn belül! El ne felejtsd a közzétételt! :)
Kérlek, a közzétételről értesíts!

7 megjegyzés:

Szera írta...

Agibo! Sikerült!

agibo írta...

Hurrá! Nagyok vagyunk így együtt! :)
Megérdemlek egy ajándékot én is? Enyém az első hozzászólás! :D
Küldj nekem pontos címet, és majd küldöm az ajándékot, de ugye nem baj, ha nem azonnal? 365 napon belül biztos!

Szera írta...

Az első ajándék a tied!

agibo írta...

Na de várj egy kicsit! Akkor megint közzé kell tennem? Vagy mi van?

Szera írta...

Hát, ha ez így bonyolult, akkor lehet, hogy mégsem te leszel az első? Persze, ha senki nem jelentkezik, akkor csak úgy küldök neked egy kis meglepetést. Ez így nem szabálytalan.

agibo írta...

:)
Szabálytalanul szép az élet!

Cic írta...

Játszani jó!! :-))))