2014. március 24., hétfő

Hétköznapi...

... történések.
Még mindig nem jöttem rendbe, persze nagyon sokat javultam. Régóta érdekelt, hogy mi is az a Mckenzie torna, most arra járok és sokszor úgy éreztem, ennyi lenne? DE! Tényleg segít és nemsokára elkezdhetem a "rendes" gerinctornát. Érdemes megnézni ezt a kis videót. A gyógytornász szerint ezzel a módszerrel vissza lehet "tuszakolni" a porckorongot a helyére. A tornánál nagyon fontos a helyes légzés, meg az egyéni állapottól függ, hogy hogyan kell állnia a lábnak, úgyhogy inkább érdekességnek teszem fel, bár akinek nincsenek fájdalmai, biztosan jót tesz, még akkor is, ha nem konzultál terapeutával.



Más: Egy nagyon kedves ismerősöm mindent megtesz, hogy egészségesebben étkezzenek, szeretem, hogy nem viszi túlzásba, hanem olyan fortélyokat alkalmaz, amik talán nem jutnak eszünkbe. Most megosztok veletek egyet! Le kell reszelni, a legapróbb lyukon 20 dkg meghámozott, nyers céklát vagy sárgarépát. Aztán a hagyományos módon elkészítünk egy kakaós-kevert tésztát, lehetőleg barnacukorral, tehetünk bele darált diót is. Mikor alaposan kikevertük, forgassuk bele a reszelt céklát. Süthetjük tortaformában, vagy sima tepsiben. Megtölthetjük krémmel, vagy lekvárral. Nagyon finom lesz! :)
Mutatok egy képet, ami nem túl jó, de azért látszik az "eredmény". Jó étvágyat hozzá! :)





3 megjegyzés:

Timi írta...

A kép a sütiről ugyan nem látszik, de nagyon fincsi lehet! :o)

Juccantó írta...

Örülök,hogy jobban vagy és jó kezekbe kerültél mind"gyógytornászilag"mind"dietetikailag":))))

Szera írta...

Megpróbálom a süti képét újra feltenni! :)
Én is örülök! :)