2014. február 25., kedd

Én...

... mindig tudtam, hogy van Isten, már kisgyerekkoromban. Néztem az égre és arra gondoltam, hogy ott lakik, valahol a felhők fölött. Szerettem Őt, de nem ismertem. Amikor először olvastam ezt a részt a Bibliából, bizony elakadt a lélegzetem. 2000 éve leíratott szavak:

"De megharagudtak a nemzetek, és eljött a te haragod, és a meghatározott idő arra, hogy megítéltessenek a halottak, és megadd jutalmukat rabszolgáidnak, a prófétáknak és a szenteknek és azoknak, akik félik a nevedet, kicsiknek és nagyoknak, és pusztulást hozz azokra, akik pusztítják a földet.” Jelenések 11:18
... most itt teljesedik a szemünk láttára, csak akkor nem látjuk, hogyha becsukjuk a lelki szemeinket, de attól még megtörténnek körülöttünk a dolgok.

http://www.hir24.hu/tech-tud/2014/02/25/elonti-a-vilagot-a-sarki-viz/


Északi Sarkvidék olvadása

Nincsenek megjegyzések: