2013. február 14., csütörtök

Akkor...

... most talán sikerül! :) Köszönöm Gábor a segítséget! Már csak az a kérdés, hogyan törlöm ki az óriás méretűt. De megoldom! :)

Akkor most ide teszem a törölt bejegyzésemet, így lesz kerek.

Kedves ... olvasóim! Bizonyára tudjátok, hogy milyen fontos olvasmány számomra a Biblia! Mindig is tudtam, hogy van Isten, még kislány voltam, amikor elnézve a teremtésmű csodáit, elcsodálkoztam, hogy hogyan lehet az, hogy valaki nem látja Őt! Mindig vágytam rá, hogy megismerjem és amikor lehetőségem nyílt erre bibliatanulmányozás formájában, euforikus öröm lett úrrá rajtam és elhatároztam, hogy úgy imádom ŐT, ahogy Neki tetszik és nem úgy, ahogy a hagyományok szerint "kell". Ezzel, kezdetben sok szerettem nemtetszését váltottam ki, hiszen ezzel a lépésemmel kiléptem a sorból. Ma már ez nem így van és ezért nagyon hálás vagyok.:) Megosztom veletek, hogy melyik bibliavers volt az, ami teljesen megdöbbentett és tudtam, ,megtaláltam az igazságot!

"De megharagudtak a nemzetek, és eljött a te haragod, és a meghatározott idő arra, hogy megítéltessenek a halottak, és megadd jutalmukat rabszolgáidnak, a prófétáknak és a szenteknek és azoknak, akik félik a nevedet, kicsiknek és nagyoknak, és pusztulást hozz azokra, akik pusztítják a földet." Jelenések 11:18

Több szempontból is nagyon érdekes ez a vers, de most a végére koncentrálnék. i.sz. 98. Patmosz szigetén János apostol, ihletés alatt írta le ezeket a verseket. ...akik pusztítják a földet..., cikáztak a gondolatok a fejemben, már 2000 évvel ezelőtt nyilvánvaló volt, hogy Isten közbe lép majd és nem hagyja, hogy elpusztuljon ez a csodálatos bolygó, amit az embernek alkotott lakásul. Hatalmas bizonyság volt! :)

Ezzel kapcsolatban szeretnék megosztani veletek egy rövid videofilmet, aminek semmi köze nincs a Bibliához, vagy mégis?! Ezt tettük mi emberek, Isten sír, ha lenéz az égből, hosszútűrő, de nem engedi, hogy megsemmisüljön az élet! Írhatnám, hogy csak erős idegzetűek nézzék meg, de ehhez az egész körülöttünk lévő világhoz is az kell! Nagyon szívesen venném, ha megosztanátok velem a véleményeteket! De ahogy gondoljátok! :) Semmi nem kötelező! Tisztelem a szabad akaratot! Akkor jöjjön a film...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A film megrázó, összefacsarodik tőle a szívem.
Kétszer költöztem életem során, mindkét alkalommal veszteségként éltem meg, mivel szűkült körülöttem a természetes környezet: faluból városba, majd a városon belül egy zsebkendőnyi udvarba.
A középső lakhely, szüleim háza egy természetes tó mellett volt: békabrekegés, vadkacsák, szárcsák...Szeméttelepet csináltak belőle, szó szerint. Feltöltötték szeméttel, majd betakarták földdel. Gyerek voltam még... senki sem tiltakozott.
A férjemnek mondtam, amikor a mennyről beszélt, hogy én azok között szeretnék lenni, akik a földet öröklik. Élni ezen a gyönyörű bolygón csupa szelíd emberrel.

Szera írta...

Köszönöm a bejegyzésedet!
A vágyad teljesülhet! :)
Szívből kívánok, hogy te is örököld a földet! 37. Zsoltár: 9-11