2012. június 23., szombat

Ma...


... nagyon kellemes délelőttünk volt! :)
Én már reggel elkezdtem sütögetni, magos pogácsát és meggyes muffint sütöttem. Finom gyümölcsteát főztem, jégkockákat készítettünk, előkészültem sablonokkal és vártuk a lányokat. 5 kis-nagylány volt a vendégünk, a gyülekezetbe együtt járunk és szeretnénk, ha még közelebb kerülnének egymáshoz, ill. mi is hozzájuk! :) Társasoztunk egy jó kis játékkal a Dixit-tel, nagyon jó társasjáték! Mindenkinek ajánlom! Aztán nekiálltunk és együtt alkottunk, mutatom az végeredményt. Nagyon fontosnak tartom, hogy íly módon is kimutassuk, amit Jézus mondott:
" Új parancsolatot adok nektek, hogy szeressétek egymást; ahogy én szerettelek titeket, úgy szeressétek ti is egymást. Arról fogja tudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha szeretet van köztetek.” János 13: 34,35

Nincsenek megjegyzések: