2010. június 12., szombat

A...


... nyár nem az én kedvenc évszakom..., túl közönséges..., ez most lehet, hogy magyarázatra szorul... :) Valahogy úgy érzem, hogy ragacsos, több a víz rajtunk, mint kellene, túl kevés ruhát hordunk..., előbukkannak a meztelen sörhasak..., nagy a zaj...
Lehet, hogy holnap kitörlöm ezt a bejegyzést..., a meleg az agyamra ment, ami megint csak a nyár ellen szól... :)
A lényeg: lecseréltem a hátoldalt, persze a madaraim csak ideiglenesen "pihennek" és összekevertem a zenéimet..., nem akarom, hogy az idegeire menjen kedves látogatóimnak, hogy mindig ugyanaz szól, pedig annyi jó zene van a válogatásomban...
Sok hideg limonádét és kellemes hétvégét kívánok minden erre járónak!
... és persze szeressétek a nyarat... :)

8 megjegyzés:

Fércművek írta...

Bemásolom anyukám egyik versét, ha nem bánod. :)))

Strandon

Hemzsegsz és hömpölyögsz,
mindenki mást kiröhögsz.

Villantod a formát,
harsogod a normát.

Degeszre eszed magad,
nem tudod behúzni a hasad.

Legnagyobb arcod felteszed,
szabadságra küldöd az eszed.

Szera írta...

Köszönöm! Szívemből szól... :)
Valahol olvashatók a versei?

Fércművek írta...

Papírhajó és járdazátony címmel egy ideig vezettem egy blogot róluk. EZ a kötet címe. :) Nálam oldalt megtalálható. Leálltam vele időhiány miatt, de esz a lelkiismeret, úgyhogy hamarosan újabbak jönnek. :))

Szera írta...

Köszönöm! :)

Barbi írta...

Nem vagy egyedül. Én is hol szeretem, hol nem. Inkább igen, mert nyári gyerek vagyok, de irtó idegbeteg tudok lenni a tapadós bőrtől, a szúnyogoktól...

Névtelen írta...

Ugyanezek a gondjaim nekem is. 25 fokkal teljesen ki lennék békülve. :)))))

Szilvi írta...

A nyár kánikulás része a panelben igazán gusztustalan, mit számít már olyankor a ragacsos, kilógó ez- az, csak lehessünk vízben valahol.
Nekünk most nincs ilyen problémánk, hurrá nincs szúnyog, nagy öröm ha ritkán felkúszik a hőmérő higanyszála 20 fok fölé. Úgy gondoltam, hogy bírom a meleget,de ez most nagyon jó így.Nem hiányzik. Viszont nincs tücsökzene,az hiányzik.
Mikor már nincs az a dög hőség, kellemesen fújdogál a szellő, minden megnyugszik és elcsendesül.Te meg csak ülsz és hallgatod a koncertet.Az valami csoda!

Szera írta...

De jó neked! :)