2019. augusztus 29., csütörtök

Úgy...

... kezdődött, hogy elmentem egy vérvizsgálatra, hogy megnézzék a pajzsmirigy értékeimet, mert egy ideje már nagyon erős fáradtság és aluszékonyság gyötör.
Az eredmény megbeszélésénél azt mondta a doktornő, hogy talált mást is. 8 fiola vért vettek le, ez ijesztő volt, reménykedtem, hogy nem mind az enyém, ami a pohárkában van, de azt mind tele lett. 😏
Az eredmény kimutatta, hogy autoimmun beteg lettem. Ennek egyik tünete, hogy a B12 vitamin nem tud felszívódni és már a májban lévő raktárakból szedegeti ki a szervezetem ezt a vitamint. Injekció kúrán vagyok és utána életem végéig havi egy szuri biztosítja majd az egyensúlyt és így talán a fáradtságom is alább hagy. Ez csak a betegség egyik tünete.
Napokig sírtam, semmi másra nem tudtam gondolni. Miért? Miért? Miért? Aztán visszaállt az egyensúlyom. Azért, amiért az egyik ember cukorbeteg a másik szívbeteg, stb. Helyrer
áztam magam, ne legyek már olyan, mint akinek nincs hite és reménysége! 😊
Majd írok még erről, de most ennyi tellett tőlem. Miért osztom ezt meg veletek? Biztosra veszem, hogy köztetek is van autoimmun beteg. Segíteni szeretnék, elmondani, hogyan bírkózom. És... én is várom a segítséget. 😉

6 megjegyzés:

Éva írta...

Azt hogy miért éppen Te? Ezzel ne foglalkozzál, soha senki nem tudja hogy mit hordoz magában inkább arra gondoljál hogy minél előbb erősödjél meg. Jó egészséget kívánok sok szeretettel!

Szera írta...

Olyan kedves vagy! Köszönöm! ❤

undercover írta...

Nagyon igazat írt Éva, ne foglalkozz vele. Jött és kész. Követed az orvosok utasításait és minden rendben lesz. (Nálunk a fiamról derült ki 3 éve, amikor 40 éves volt, hogy tejfehérje érzékeny - a kérdés nagyon érzékenyen érintette, mert kedvencei voltak. Azóta nem fogyaszt semmilyen tejterméket - hacsak tudtán kívül nem - és nincs is gond, jó, hát sovány, mint az agár. A férjemnek meg pszoriázisa van arthritisszel, küzd vele 47 éve. 15 éve sikerült egy nagyon jó orvost találni, így az állapota semmit nem romlott. Bízunk benne, hogy az orvosunk még jó pár évet dolgozik a nyugdíj után, merthogy 3-4 éve már elérte)
Neked is simán menni fog, és ugyanolyan jól érzed majd magad a bőrödben, mint korábban, Lehet, hogy most jönnek majd a legjobb dolgok... Ki tudhatja?? Ezt kívánom neked.

Szera írta...

De édes vagy! Köszönöm! ❤

娛樂城註冊送 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Eszter írta...

Nekem 6,5 éve derült ki az akkor 3,5 éves fiamról, hogy autoimmun betegsége van. Jelenleg tünetmentes 1 év durva szenvedés után. Az édesanyámnál 25 éves korában diagnosztizáltak automimmun betegséget, majd 40 évig tünetmentes volt, mire kiújult neki 1 évre. MOST MEGINT TÜNETMENTES. Mindenbe bele kell tanulni, megismerkedni vele.... az autoimmun betegségben az a jó, hogy akár évekig tartó tünetmentesség is elérhető. Vagy akár egy életre szóló is.