2012. szeptember 28., péntek

Olyan...

... csodálatos hetem van! :) Szellemi lakomákon veszek részt minden nap. Igazi "emberajándékokat" küldött nekünk Jehova! A körzetfelvigyázó és a felesége van nálunk. A testvér olyan szelíd, hogy nem győzök hálát adni érte! :) Megtermi a szellem gyümölcsét!
" A szellem gyümölcse ellenben szeretet, öröm, béke, hosszútűrés, kedvesség, jóság, hit, szelídség, önuralom. Ezek ellen nincs törvény." Galácia 5:22,23

Ma vettem néhány kg almát, olyan jó, hogy még vannak felénk termelők! Erről jutott eszembe, hogy szeretettel megosztok veletek egy kedves, ősz x-szemes képecskét! :)

Készül a hamis töpörtyűs pogácsám. Nagyon egyszerű, érdemes kipróbálni. Anyukámtól megkaptuk a Horváth Ilona-féle szakácskönyvet, amikor férjhez mentünk. Mindig ehhez a szakácskönyvhöz nyúlok vissza. :) Tehát elkészítem a pogácsát a recept szerint, csak a darált töpörtyű helyett szárazon pirított szezámmagot "kenek" a kinyújtott tésztára, amit előtte vékonyan megkenek olajjal. Amúgy ugyanúgy készül, mint az "igazi".

Szép napot minden erre-járónak!

x-szemes minta: http://gazette94.blogspot.hu/2008/09/apple-cottage.html

2 megjegyzés:

Timi írta...

Húúú, ez a recept nagyon jól hangzik!!! :o)))
Köszi! Nagyon tetszik a kép is! Vittem! :o)))
Szép hétévégét nektek is!!!

Szilvi írta...

Szia, nálam is alap a Horváth Ilona szakácskönyv szintén az anyutól kaptam. Az övének már olyan szép barnák a lapjai, az enyém csak szimplán szétesett darabjaira annyit forgatom. A receptet nagyon köszi, ki fogom próbálni. Ezt a kis x szemes képet imádom, bizony ki is böködtem már.