2011. október 20., csütörtök

Kedves...


... erre-járók.
Ezzel az oldallal szeretnék kedveskedni nektek és nekem is. Muszáj kicsit "döncölgetni" (nagymamám szava-járása volt) magamat, elkapott a nátha. Orrom, fejem bedugulva és egész éjjel köhögtem, pedig ilyenformán nem vagyok beteges. Ami elkeserít az a felerősödött asztmám és az, hogy csak úgy nem vehetek be köptetőt. :(
Ha van köztetek asztma-érdekelt, megkérdezném, hogy milyen köptetőt szedtek?
Legyen szép napunk!

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

http://www.craftpassion.com/2010/09/sewing-owl-key-chain-holder-pattern-tutorial.html#respond

7 megjegyzés:

Juccantó írta...

Szerám!

Mixtura pectoralist nyugodtan szedheted az aszmád mellett.a gyógyszertárban vény nélkül kaphatod,az egyik összetevője a kakukkfű.
aláírás:nővérke

Timi írta...

Gyógyulj meg minél hamarabb!!!
A méz is nagyon jó ilyenkor...:o)

Erika írta...

vagy a Stodal? homeopátiás és mindenféle köhögésre jó, nekünk az egyetlen, ami asztmás esetekben használt a ygerekeknek...
Gyógyítós puszit küldünk!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx(sokat...)

Szera írta...

Drága NŐVÉRKÉM! Pont ezt okoskodtam ki én is!
Drága Timi, Eri! KÖSZÖNÖM! :)

Katalin írta...

Én nem tudok ajánlani gyógyszert de szívből kívánom ,hogy mielőbb gyógyulj meg.Üdv: Kati

Szera írta...

Kati: köszönöm! :)

Juccantó írta...

Kiigazítás:Bocsánat tegnap a Mixtura pectoralis helyett,amit csak vényre adnak Elixirium thymi compositumot akartam írni.Ez a kakukkfű kivonatos és ezt adják recept nélkül.Aláírás:nővérke