2011. október 21., péntek

A...


... tegnapi napot szívesen törölném az életemből. De lehet, hogy ez butaság, mert mindenből lehet tanulni, erősödni. Az este sajnos meglátogatott az ügyelet, én csak telefonon akartam tanácsot kérni, de azt mondták, hogy ilyen sípolósan, zörgősen ne menjek bele az éjszakába. Megvizsgált az orvos, 3-4 nap szigorú fekvés, antibiotikum, hörgőtágító stb. Mennyire félelmetes amikor nem jön a levegő! Nem először éltem át, de még ennyire talán sose "zárt le" a tüdőm. A kiszolgáltatottságot is nagyon nehezen tűröm... Az éjszakám kicsit könnyebb volt. MENNYIRE VÁROM, hogy eljöjjön az az idő, amikor " egyetlen lakos sem mondja majd: "Beteg vagyok." " Ézsaiás 33:24 :)

Legyen szép és könnyű napunk!


Kép: http://aefraser.com/

8 megjegyzés:

Monika írta...

Ó!:(((((Remélem,hogy már könnyebb!!!!!Milyen csodás, hogy komolyan vettek és elláttak,nem pedig magadra hagytak!

Szera írta...

Drága Mammka! Ennek még lesz utóhangja a kórház miatt...

Timi írta...

Remélem ma már jobban vagy...!
Pihenjél és igyál sok teát!!!

Juccantó írta...

Drága Szera!

Gyógyulást kívánok én is és vigyázz Magadra!

Krizantám írta...

Remélem a gyógyszerek meggyógyítanak és a Fenti közvetítéssel küldött pozitív gondolataim!
Gyógyulós pihenést kívánok!

Szeretettel: Kriszta

Murphy írta...

Jobbulást kívánok, és pihend ki magad

Szera írta...

Olyan drágák vagytok, köszönöm! :)

erdoseva55 írta...

Kívánok mielőbbi gyógyulást!