2021. március 21., vasárnap

Sziasztok...

 ... milyen régen jártam erre. Remélem, egészségesek vagytok. Én már megkaptam a védőoltást. AstraZenecát. Akkor tört ki a "balhé" körülötte. Picit megijedtem. Aztán megnyugodtam, amikor tudatosodott bennem, hogy átláthatatlan minden és én már döntöttem, hogy beoltatom magam. Annak is nagyon örülök, hogy anyukámat is beoltották. 78 éves és nem egy otthonülő ember, így már jobb lesz. 

Soha ennyi megosztottságot, indulatot nem láttam magam körül. Kevesen maradnak higgadtak. Valószínűleg ők is félnek, az ismeretlentől, a kilátástalanságtól, attól, hogy most kicsúszott az ember kezéből az irányítás. 

Ti, hogy viselitek ezt az állapotot?

Megkapaszkodom ebbe a versbe.

"Ne félj, mert én veled vagyok. Ne aggódj, mert én vagyok Istened. Én megerősítelek, igen, segítek neked. Erősen foglak igazságos jobb kezemmel." Ézsaiás 41:10 (NW fordítás)



2 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Köszönöm az igeverset.
Nincsenek bennem félelmek, jól vagyok.
Döbbenetes, hogy az ember mennyire elfelejtette, hogy nem uralja a világmindenség minden dolgait.

Szera írta...

Örülök, hogy jól vagy. ☺
Köszönöm, hogy elmondtad. 🧡