2016. augusztus 13., szombat

Három...

... hét után újra itthon! Hosszú hétvége, aztán már csak 1 hét a kórház és itthon leszek! Nehéz most bent lennem. DE! Bízom, hogy most is hasznos lesz.
Köszönöm Andi az ajándékodat, NAGYON örülök neki!
Gyorsan átszaladtam a bloglistámon, lesz mit visszanéznem. :)
Ma meglátogatnak anyuék.
Szeretnék valami nagyon személyeset csinálni az egyik doktornőnek, akit nagyon megszerettem.
Élvezni minden percét az itthonlétnek, a családommal töltött időnek.
Néha messzebb kell menni, hogy nagyobb rálátásunk legyen arra, amink van.
ÉS HÁLÁS VAGYOK!
Néhány kép az elmúlt hetekből.


































8 megjegyzés:

Éva írta...

Jó egészséget és mielőbbi gyógyulást kívánok! Nagyon szépek a képeid!

gubike írta...

Sok higgadt türelmet, és szívós kitartást kívánok!

Szera írta...

Köszönöm, kedves lányok! ✿✿

Monika írta...

Azt hittem,hogy már nem vagy bent. Nem lehet könnyű.Vigyázz magadra!

Szera írta...

Nem könnyű, most nehezebb, mint máskor. DE! Nem vagyok egyedül! :) Puszillak! <3

Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
erdoseva55 írta...

Beteg voltál Drága? Kívánok Neked mielőbbi jól létet! Remélem, hamar véglegesen itthon leszel! Tudom, milyen nehéz, a család nagyon hiányzik. Igen, sokkal jobban tud az ember egy kis távollét után rálátni dolgokra, és hálás minden percért!
Ölellek: Éva

Szera írta...

Éva, kedves! Alakulok! Itthon vagyok és igyekszem visszaszokni! :)